فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K

فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K

فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K نسخه جدیدی از شرکت آمریکایی Garrett برای جستجوگران است، این فلزیاب بوقی با سیستم کاری VLF و فرکانس کاری 48 کیلوهرتز دارای حساسیت بالایی میباشد و مناسب برای پیدا کردن کوچکترین قطعات طلا پنهان شده در زمین است. Gold Master مناسب برای افراد حرفه ای و مبتدی است که با ویژگی های منحصر به فرد جستجو دقیقی را برای شناسایی به شما ارائه میدهد.

فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K

ویژگی های فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K

  • ردیاب طلای فوق العاده حساس

 همانطور که از نام فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K  مشخص است برای تشخیص طلا طراحی شده است و تشخیص طلاهای کوچک را تضمین میکند و امکان کاوش در انواع زمین ها و خاک را برای شما فراهم میکند. در اعماق مختلف برای پیدا کردن طلا فرکانس بالا و پایینی را ارائه میدهد.

  • سیستم تعادل زمین XGB

سیستم ردیابی خودکار منحصر به فرد XGB تعادل زمین را بر اساس تغییرات زمین تنظیم میدهد و این امکان را برای شما فراهم میکند تا فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K در شرایط مختلف زمین با عملکرد پایدار و نویز کمتر از زمین استفاده شود.

  • آستانه خود تنظیم متغیر

با این ویژگی فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K میتوانید سرعت بازیابی آستانه را برای کمک به کاهش اثرات تغییر کانی سازی زمین تنظیم کنید.

  • 2 حالت صوتی

    فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K شامل 2 حالت صوتی برای تشخیص فلزات است

1 – حالت 2-تن (حالت بوق) به تمایز بین انواع هدف (آهنی در فلزات غیر آهنی) کمک میکند.

2 – حالت استاندارد (Zip یا VCO) با زیر و بم صدا و افزایش صدا با افزایش قدرت سیگنال.

  • حذف آهن و سنگ داغ

یکی از ویژگی های مهم فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K قابلیت لغو یا نادیده گرفتن آهن و سنگ های داغ میباشد. با این ویژگی میتوانید سیگنال های دریافتی از یک هدف آهنی بی ارزش پنهان شده در زیر زمین را نادیده بگیرید، که برای گرفتن بهترین نتیجه قابل تنظیم است.

  • تغییر فرکانس

ویژگی تغییر فرکانس به کاهش تداخل الکترومغناطیسی ناشی از منابع مختلف کمک میکند، مانند دکل های برق یا سایر وسایل الکترونیکی مجاور.

  • کنترل حساسیت

فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K قابلیت تنظیم حساسیت در 10 سطح متفاوت را دارد که میتوانید باتوجه به نیاز خود از 0 تا 10 آن‌را تنظیم کنید.

  • آشکارساز ضد باران با کویل جستجوی ضد آب

فلزیاب نقطه زن Gold Master 24K به گونه ای طراحی شده است که قابلیت ضد باران دارد تا بتوان از آن در هوای بارانی و طوفانی استفاده کرد، بدون تاثیری بر مدارهای الکترونیکی آن توسط آب باران، همچنین کویل های جستجو نیز به گونه ای طراحی شده اند که ضد آب باشند و بنابراین میتوان آنها را زیر آب غوطه ور کرد تا در رودخانه ها، دریاچه ها و نزدیک ساحل دریا تا عمق کمی جستجو کنند.

  • نور پس زمینه

    با نور پس زمینه میتوانید تنظیمات روی صفحه در شب یا در شرایط کم نور مانند روزهای بارانی یا مه آلود را مشاهده کنید.

  • کنترل صدا

    تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

    شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
    شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

    خدمات پس از فروش

    بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

    محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

    برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

    شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

     09371414171 خط ثابت: 02144569250

    اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

     

    اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *