فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب

فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب

فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب یک فلزیاب بوقی عالی برای کسانی است که به دنبال اکتشاف طلا و گنجینه میباشند. برای کار با SDC 2300 نیاز نیست حرفه ای باشید حتی افزاد مبتدی به راحتی میتوانند به کاوش بپردازند. این فلزیاب با تکنولوژی MPF شمارا قادر میسازد تا قطعات کوچک را پیدا کنید اگر به دنبال اهداف بزرگتر هستید SDC دستگاه مناسبی برای شما میباشد. طراحی این فلزیاب به گونه ای میباشد که کاملا جمع و جور میباشد.

SDC 2300 به طلای کوچک پراکنده شده در زمین های معدنی بسیار حساس است. در بیشتر کاوش ها با هر دو آشکارساز VLF و PI به دلیل شرایط سخت زمین و اندازه، طلای خوب نادیده گرفته میشود. این فلزیاب این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید طلای کوچک گم شده را در مناطقی که قبلاً به جستجو پرداختید تشخیص دهید. این یافته‌های کوچک طلا میتوانند راه را به تکه‌های جدید و ذخایر طلای بزرگ‌تر هدایت کنند.

اگر به دنبال کاوش در شرایط سخت هستید فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب با قابلیت ضد آب میتواند جستجوی سریع و کارآمد تکه‌های طلای کشف‌نشده در خشکی و زیر آب و در مکان‌های دورافتاده را تشخیص دهد. SDC 2300 با ویژگی تطبیق پذیری امکانات بالایی را برای یافتن طلا و اشیاء با ارزش ارائه میدهد. در ادامه به بررسی ویژگی های این فلزیاب قدرتمند میپردازیم.

مشخصات فنی فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب

  • تولید شرکت Minelab
  • کشور سازنده استرالیا
  • سیستم کاری VLF
  • حداکثر عمق کاوش 1.5 متر
  • 1 سیستم تشخیص
  • تعادل زمین خودکار
  • قدرت حذف نویز
  • سیستم جستجو سریع

فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب

ویژگی فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب

  • تکنولوژ‌‌ی MPF

با کمک این فناوری سوئیچینگ در فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب القای پالس بسیار سریع بین سیگنال‌های آشکارساز انتقال (Tx) و دریافت (Rx) را شامل میشود. بنابراین حداقل سیگنال ارسال باقیمانده در طول چرخه دریافت وجود دارد، که امکان تشخیص واضح طلای بسیار کوچک را فراهم میکند.

  • طراحی با کیفیت SDC 2300

طراحی این فلزیاب با توجه به استانداردهای نظامی طراحی و آزمایش شده است. کارشناسان تحقیق و توسعه ما مواد با کیفیت بالا را انتخاب کرده اند و اطمینان حاصل کرده اند که کار با فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب آسان است. همچنین این فلزیاب با اندازه قابل حمل، 8.5 اینچ (216 میلی متر) در 15.7 اینچ (400 میلی متر) تا میشود تا بتوانید به راحتی آن‌را جابه‌جا کنید.

  • قابلیت ضد آب

این قابلیت به شما امکان کاوش و جستجو در مناطق ساحلی و رودخانه را قراهم میکند.

  • پاسخ به هدف دیداری و صوتی

فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ماینلب شامل نشانگرهای تصویری LED و صداهای صوتی برای شناسایی اندازه و نزدیکی هدف است. این فلزیاب بوقی یک صدای کم برای نشان دادن یک هدف کوچک یا عمیق تولید میکند، یا یک صدای بلند برای نشان دادن هدف بزرگ یا کم عمق تولید میکند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی ارزان قیمت، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *