فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D

فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D

فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D

فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D  ساخت کشور آلمان یک دستگاه با فناوری های دو بعدی است تنوع محصولات این شرکت کم است ولی دارای کیفیت بالایی میباشد. این فلزیاب چند منظوره دارای عملکرد بالایی برای استخراج طلا، سنگ معدن، طلا و سکه های قدیمی است و به راحتی میتوان طلا و ذرات طلای پنهان زیر آب و خاک را پیدا کنید وزن این ذرات ممکن است تا یک گرم باشد.

در این مقاله به معرفی فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D میپردازیم که در تست ها جواب خود را پس داده است طراحی این فلزیاب با استفاده از بهترین قطعات و تکنولوژی های روز دنیا میباشد. این فلزیاب مناسب برای کاوش در محیط های سخت است توجه داشته باشید که کیفیت ساخت یک فلزیاب نقش بزرگی در عملکرد آن دارد و با یک بار استفاده از این فلزیاب به کیفیت آن پی میبرید.

این طلایاب چند منظوره دارای صفحه نمایش رنگی است که استفاده از آن نیز راحت میباشد و به دلیل سیستم عامل شگفت انگیز و عملکرد ثابت در عمق زیاد، باعث شده که از رقبای خود جلوتر باشد و توانسته نظر بسیاری از کاوشگران را به خود جلب کند. فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D با 2 منحنی اسیلوسکوپ با صفحه نمایش رنگی 2 بعدی عرضه میشود.

ویژگی های فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D

با توجه به این ویژگی ها فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D نتیجه را پردازش میکند و اطلاعات دقیقی را به شما نمایش دهد تا در کمترین زمان مکان طلا و فلزات پنهان شده در زمین را پیدا کنید. همچنین قابلیت تشخیص دوگانه دستی و  اتوماتیک، تشخیص خاک را برای کاربر راحت میکند.

با توجه به ویژگی نمایش دو بعدی نتیجه کاوش را بسیار سریع به شما به صورت دو بعدی نمایش میدهد و علاوه بر تصویر یک مقدار عددی که همان شناسه فلز است را به شما نشلن میدهد تا بتوانید فلزات با ارزش را شناسایی کنید. فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D قابلیت تشخیص عمق فلز را یر حسب سانتی متر بر روی صفحه نمایش دارد و علاوه بر تشخیص فلز قابلیت تشخیص حفره و غار را نیز دارد.

ویژگی حذف آهن در فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D این امکان را میدهد تا به راحتی فلزات مزاحم را حذف کنید و به جستجو هدف مورد نظر خور بپردازید. و به دلیل ضد آب بودن میتوانید در مناطق ساحلی نیز از امکانات این فلزیاب استفاده کنید. یکی دیگر از خاصیت های عالی این فلزیاب حالت محیط تاریک است که امکان جستجوی طلا و فلزات در شب و همچنین در غارهای تاریک را فراهم میکند.

فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D

مشخصات فلزیاب نقطه زن klayzer Max 2D

  • سیستم کاری VLF
  • تشخیص زمین دوگانه
  • نمایش بصری دو بعدی فوری
  • ویژگی تبعیض شگفت انگیز
  • مقدار عددی شناسه
  • تشخیص شکاف
  • تشخیص عمق
  • ویژگی مقاومت در برابر آب
  • حالت محیط تاریک
  • سیستم غربالگری مواد معدنی
  • طراحی کاربردی مدرن
  • صفحه نمایش تاشو
  • آسان برای استفاده
  • سیستم چند زبانه

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *