خرید ردیاب شعاع زن

خرید ردیاب شعاع زن

خرید ردیاب شعاع زن

ردیاب ها در دفینه یابی با نام های شعاع زن، ردیاب، رد زن شناخته میشود و نسبت به بقیه فلزیاب ها دارای قدمت بیشتری هستند ردیاب و شعاع زن کارایی یکسانی دارد وظیقه ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی است  اگر شما در زمین  وسیع بخواهید کاوش کنید مدت زمان زیادی را باید صرف کنید.

در نتیجه  اگردر محل مورد نظر شما، برای کاوش نقطه مشخصی ندارید نیاز به خرید ردیاب شعاع زن دارید که با استقاده از این دستگاه میتوانید در یک محیط وسیع در اطرافتان نقطه هدف را مشخص کنید.دستگاه ردیاب شعاع زن فلزات را تحت تاثیر قرارداده و شدت میدان مغناطیسی تغییر میکند هرچه میزان این تغییرات بیشتر باشد یعنی به فلز نزدیکتر هستیم. این دستگاه ها قابلیت این را دارند که منطقه وسیع را در زمان کوتاه کاوش کنند.

نحوه کار ردیاب فرکانسی:

ردیاب های فرکنسی دارای تفکیک به این صورت است که که امواجی که به فلز برخورد میکند جذب فلز شده و فلز فرکانس با طول موج دیگری از خود ساتع میکند. این فرکانس انتشار یافته از طرف فلز توسط دستگاه فلزیاب مورد بررسی قرار میگیرد و با توجه با طول موج نوع فلز مشخص میگردد.هر چقدر قدرت پردازشگر دستگاه قوی تر باشد این پروسه سریع تر انجام شده و دستگاه واکنش زودتری نسبت به وجود فلز از خود نشان میدهد.

در مجموع میتوان گفت که فلزیاب های فرکانسی قوی توانایی تفکیک فلزات، تشخیص عمق و تشخیص ابعاد هدف را دارد و فلزیاب های فرکانسی ساده فقط قدرت تشخیص فلز را دارند. پس قبل از خرید فلزیاب اول هدف خود را تعیین کنید و سپس به پیدا کردن فلزیاب‌ فرکانسی مورد نظر بپردازید.

خرید ردیاب شعاع زن

 

خرید ردیاب شعاع زن

انواع ردیاب شعاع زن:

ردیاب شعاع زن فرکانسی

ردیاب خوراک خور

خرید ردیاب شعاع زن

 

ردیاب فرکانسی: این دستگاه ها از یک آنتن فرکانسی تشکیل شده است که امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا را به زیر زمین ارسال میکند.

ردیاب جیوه ای خوراک خور: یکی از ساده ترین فلزیاب ها میباشد  برخی از دستگاه های ردیاب طلا دارای قابلیت خوراک خور بودن هستند یعنی با قرار دادن تکه ای از فلز مورد نظر که به آن خوراک گفته میشود در درون دستگاه ، ردیاب طلا به دنبال اهدافی از جنس خوراک میگردد و این عامل باعث و کاهش خطا و اشتباه میشود.

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که خدمات پس از فروش مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب، خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن در آن موجود است.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند،  توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

 

خرید فلزیاب تصویری

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *