فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه

فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه

فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه

فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه از دسته فلزیاب های بوقی با سیستم کاری VLF است که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب میباشد این دستگاه برای جستجو انواع طلا و سکه و فلزات کوچک مناسب میباشد فلزیاب Nokta Impact اولین دستگاه چند فرکانسی میباشد که این امکان را دارد که از 3 فرکانس مختلف استفاده کند.

این دستگاه فلزیاب به دلیل چند فرکانس بودن و داشتن 12 حالت جستجو برای شرایط مختلف مناسب میباشد و میتوانید به جستجو انواع اشیاء بزرگ و کوچک بپردازید همچنین به دلیل وزن سبک این فلزیاب به راحتی میتوانید به کاوش بپردازید توجه داشته باشید که عمق کاوش این دستگاه 1 متر50 سانت میباشد برای عمق بالا مناسب نیست.

ویژگی های  فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه

  • تکنولوزی این فلزیاب VLF است که از فرکانس بسیار پایین استفاده میکند و سیگنال های دیجیتال را به واحد کنترل اصلی ارسال میکند و روی صفحه نمایش با مقدار عددی نشان میدهد. این مقدار عددی یک شناسه برای تشخیص نوع فلز است که سیگنال هارا به یک صدای صوتی تبدیل میکند که با توجه به تن صدا فلز را تشخیص میدهد.

  • تنظیمات تعادل زمین به سه روش قابل تنظیم است در روش اول به صورت دستی میباشد که خود اپراتور آن را انجام میدهد. روش دوم خودکار است که توسط خود دستگاه انجام میشود. روش سوم ردیابی زمین است که تنظیم تعادل زمین توسط دستگاه به طور خودکار انجام میشود اما با تغییرات پیگیر مداوم در زمین در زیر سیم پیچ جستجو جایی که تعادل با نوع زمین، مانند سنگ، سنگ، یا خاک رس مطابقت دارد.

  •  ویژگی iMask به اپراتور این امکان را میدهد تا محدوده خاصی از مقادیر عددی را برای شناسه هدف لغو یا فیلتر کند.

  • ویژگی iSAT  سیگنال‌های خرابی که در محیط های بزرگ کانی‌سازی و همچنین مناطق سنگ داغ تولید میشوند از بین ببرد.

  • ویژگی های تشخیص صدا Tone Break در فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه برای هر فلز یک صدای خاص تولید میکند که این فلزیاب را به یک دستگاه قدرتمند تبدیل میکند.

 مشخصات فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه

حالت های جستجو  فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه

این فلزیاب قدرتمند با داشتن انواع حالت های جستجو قادر است به جستجو اهداف کوچک و حتی اهداف بزرگ بپردازد در ادامه انواع حالت های جستجو  فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه را نام میبریم:

  • حالت جستجوی تمام فلزات GEN
  • تمام فلز با تشخیص GEN صوتی (D)
  • حالت تمایز دو رنگ – DI2
  • حالت تمایز سه رنگ -DI3
  • حالت تمایز چهار رنگ -DI4
  • حالت تمایز چند تن -DI99
  • حالت زمین رسانا – COG
  • حالت جستجوی سکه با کاهش نویز – VLX1
  • حالت جستجوی آثار – VLX2
  • حالت جستجوی استاتیک بدون حرکت سیم پیچ – STA
  • حالت جستجوی ایستا بدون حرکت سیم پیچ با تشخیص صدا STA (D).

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *