فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05

فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05

فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05

در این مقاله به معرفی یک دستگاه فلزیاب از برند SUNPOW میپردازیم. فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05 ساخت امریکا میباشد این فلزیاب مناسب برای بزرگسالان است. طراحی این فلزیاب نقطه زن بسیار سبک است همچنین قابلیت جمع شونده این فلزیاب شما را قادر میسازد به راحتی آن را جابه جا کنید و با فشار یک دکمه قفل دستگاه باز میشود و آماده کار برای شما کاوشگران میشود.

یکی از ویژگی های این فلزیاب استفاده از تراشه DSP است این تراشه توانایی بسیار بالایی در انجام و محاسبات پیچیده پردازش سیگنال داره و اساسا این پردازنده نوعی طراحی شده که بتواند فرمول های پردازش سیگنال رو در کمترین زمان ممکنه انجام بده. فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05  دارای 8 سطح و حساسیت قابل تنظیم دارد که توانایی تشخیص سکه کوچک و اجسام فلز را تا 10 اینچ دارد.

فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05 دارای دکمه های عملیاتی ساده میباشد که استفاده از این فلزیاب را برای شما راحت میکند همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ است که اطلاعاتی از جمله دریافت نوع هدف فلزی، عمق، سطح حساسیت، وضعیت باتری و سطح صدا را نمایش میدهد و کار را برای کاوشگران راحت میکند.

همچنین یک دکمه برای صفحه نمایش در این دستگاه وجود دارد که میتوانید نور پس زمینه را روشن کنید و در تاریکی و شب به راحتی به کاوش بپردازید. کویل جستجو 11 اینچی ضد آب فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05 به شما کمک میکند تا محدوده بیشتری را مورد کاوش قرار دهید و حتی در آب های کم عمق در کنار سواحل، رودخانه ها  به راحتی کار کنید فقط به این نکته توجه کنید که کویل فلزیاب ضد آب است اما جعبه کنترل آن ضد آب نیست.

حالت تشخیص فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05

  • ALL METAL: در این حالت دستگاه به هر فلزی که برسد شما را مطلع میکند.
  • DISC: در این حالت میتوانید فلزاتی که به آن نیاز ندارید را حذف کنید.
  • NOTCH—6: در این حالت میتوانید انتخاب کنید نوع فلز مورد نظر شما حذف شود یا خیر.
  • PINPOINT: شدت های مختلف موقعیت یابی را با توجه به محیط خود انتخاب کنید، موقعیت فلز را با صدای بوق دقیقاً تعیین کنید.

فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05

مشخصات فلزیاب نقطه زن سانپو OT-MD05

  • عمق و دقت بیشتر
  • طراحی تاشو بدون مونتاژ
  • نمایشگر LCD با نور پس زمینه بصری
  • 5 حالت قدرتمند برای تشخیص
  • 11 اینچ کویل جستجوی بزرگ ضد آب
  • باتری قلیایی 9 ولتی
  • استاندارد IP68
  •  میله قابل تنظیم 33.46 تا 51.18 اینچ

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *