فلزیاب نقطه زن TX-630

فلزیاب نقطه زن TX-630

فلزیاب نقطه زن TX-630

فلزیاب نقطه زن TX-630 با نام تجاری tianxun یک فلزیاب حرفه ای برای بزرگسالان دارای طراحی تاشو ضد آب دارای وزن سبک همراه با دقت و حساسیت بالا میباشداین فلزیاب دارای گواهینامه CE میباشد این علامت استاندارد اروپا میباشد که بیان کننده محصولاتی در بازار است که برای برآورده کردن نیاز ها میباشد همچنین دارای ایمنی بالایی هستند. این محصول از تمام مواد فلزی با کیفیت عالی و عملکرد خوب ساخته شده است.

فلزیاب نقطه زن TX-630 با فشار دادن تنها یک دکمه میتوان انداره آن را تغییر داد تا در جای مورد نظز خود قرارگیرد، که حمل راحت‌تر و مناسب‌ تری برای سفر داشته باشید، دکمه های عملیاتی ساده و صفحه نمایش LCD بزرگ با نور پس زمینه  به راحتی امکان کاوش در مناطق تاریک و در شب را برای شما فراهم میکند. فلزیاب نقطه زن TX-630 یک دسته قابل تنظیم 34.6 تا 42.5 اینچی برای افراد با قد های متفاوت دارد و مناسب با نیاز خود میتواند آن را تنظیم کنید.

طراحی فلزیاب نقطه زن TX-630 به گونه ای میباشد که به راحتی آسیب نمیبیند، این فلزیاب با قابلیت ضد آب این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید در زیر آب، سواحل، نهرها به جستجو بپردازید، توجه داشته باشید که کویل فلزیاب ضد آب میباشد و میتوانید داخل آب از آن استفاده کنید و جعبه کنترل آن قابلیت ضد آب بودن را ندارد در نتیجه نمیتوانید دستگاه را به صورت مستقیم  وارد آب کنید.

 فلزیاب TIANXUN با باتری کار میکند همچنین دارای تراشه DSP میباشد این تراشه، برنامه و داده‌ها هارا با ضریب سخت‌افزار ویژه از هم جدا میکنند که میتوان از آن برای پیاده‌سازی سریع الگوریتم‌های مختلف پردازش سیگنال دیجیتال استفاده کرد.  فلزیاب TIANXUN قابلیت تشخیص انواع فلز ازجمله طلا، جواهرات، ثار باستانی، سکه، تمام فلزات را دارد.

فلزیاب نقطه زن TX-630

مشخصات فلزیاب نقطه زن TX-630

  • برند VIHELM
  • منبع تغذیه باطری
  • وزن مورد 3 پوند
  • طراحی تاشو بدون مونتاژ
  • عمق و دقت بالاتر
  • نمایشگر ال سی دی بصری بیشتر
  •  کویل جستجوی ضد آب 9.8 اینچی
  • صفحه نمایش ال سی دی
  • فلزیاب حرفه ای با تراشه DSP ارتقا یافته،
  • دسته قابل تنظیم
  • دارای گواهینامه CE
  • کویل جستجوی ضد آب 25 سانتی متری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *