فلزیاب شعاع زن Blue Diamond

فلزیاب شعاع زن Blue Diamond

فلزیاب شعاع زن Blue Diamond

فلزیاب شعاع زن Blue Diamond ساخت شرکت Next Labs Detectors آلمان است. این فلزیاب دارای کارایی آسان و عملکرد بالا برای پیدا کردن انواع سنگ های قیمتی با ارزش مانند زمرد، گارنت، یاقوت کبود و  الماس میباشد. Blue Diamond مناسب برای افراد حرفه ا و علاقه مندان برای جستجو میباشد.

تکنولوژی پیشرفته استفاده شده در فلزیاب شعاع زن Blue Diamond با رابط کاربر پسند، یافتن الماس و سنگ های قیمتی را برای شما امکان پذیر میکند.  از کاربردهای فلزیاب شعاع زن Blue Diamond میتوان به تشخیص انواع الماس های سفید، آبی و صورتی و انواع سنگ های قیمتی اشاره کرد.

فلزیاب شعاع زن Blue Diamond

فناوری جستجو فلزیاب شعاع زن Blue Diamond

فلزیاب شعاع زن Blue Diamond با تکنولوژی دوربرد امکان کشف اهداف پنهان شده در فواصل دور را با استفاده از آنتن و کاوشگر سنجش از راه دور (SP Sensor) برای شما فراهم میکند. با گرفتن سیگنال های ساطع شده توسط اهداف و تجزیه و تحلیل این سیگنال ها با یک سیستم و نمایش اطلاعات بر روی صفحه نمایش دستگاه مکان کاوش را پیدا کنید.

دو سیستم تشخیص موجود در فلزیاب شعاع زن Blue Diamond وجود دارد و این امکان را به اپراتور میدهد تا با توجه به نوع اهداف، سیستم جستجو را تنظیم کند.

  •  سیستم جستجوی الماس

قبل از شروع جستجو، کاربر میتواند مجموعه ای از گزینه ها را مشخص کند که به محدود کردن دامنه دقیق تر جستجو کمک میکند. نتایجی مانند نوع هدف، محدوده اسکن جلویی، و حداکثر محدوده عمق ممکن از طریق منوها را میتوانید مشاهده کنید.

محدوده اسکن جلو: میتوانید آن را در محدوده 0 تا 2500 متر تنظیم کنید.
محدوده عمق: قابل تنظیم در محدوده 0 تا 25 متر.
نوع هدف: کاربر میتواند از انواع هدف الماس سفید، الماس آبی، الماس صورتی انتخاب کند.

  •  سیستم جستجوی سنگ های قیمتی

در این حالت دستگاه نیز مانند سیستم قبلی، اسکن دوربرد اطراف را با توجه به مقادیر از پیش تعیین شده که قبلا در جستجوی انواع مختلف سنگ های قیمتی توضیح داده شد انجام میدهد. کاربران میتوانند تنظیمات زیر را انجام دهد.

محدوده اسکن جلو: میتوانید آن را در محدوده 0 تا 2500 متر قرار دهید.
محدوده عمق: میتواند مقدار آن را در محدوده 0 تا 25 متر تنظیم کند.
نوع هدف میتواند از انواع اشیاء یاقوت کبود، زمرد، گارنت، آمیتیست، لازولی، تورمالین، فیروزه، پریدوت، الکساندریت، یاقوت سرخ، جاسپر، عقیق تنظیم شود.

یکی از ویژگی های فلزیاب شعاع زن Blue Diamond برنامه دستگاه با کاربری آسان است که به چندین زبان در دسترس است انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، عربی، ایتالیایی، پرتغالی و فارسی، جستجوگران علاقه مند در سراسر جهان میتوانند با این فلزیاب به کاوش بپردازند.

این برنامه با یک رابط بصری آسان برای درک بسیار ساده و آسان کاربر را قادر میسازد سیستم های جستجو را انتخاب کرده و تنظیمات مختلف خود را تنظیم کند، مانند انتخاب مسافت و عمق سریع.

معرفی چند فلزیاب شعاع زن حرفه ای برای کاوش

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *