فلزیاب شعاع زن Aurelian

فلزیاب شعاع زن Aurelian

فلزیاب شعاع زن Aurelian

فلزیاب شعاع زن Aurelian یک فلزیاب دوربرد جدید از شرکت Next Labs Detectors آلمان است که دارای عملکرد عالی برای پیدا کردن مکان اهداف فلزی پنهان شده در زیر زمین از فاصله دور است. قیمت مناسب این فلزیاب با داشتن دو سیستم جستجو قابل تنظیم به همراه برنامه چند زبانه این فلزیاب را به یک دستگاه قدرتمند برای کاوشگران گنج تبدیل کرده است.

فناوری جستجو در فلزیاب شعاع زن Aurelian سبب میشود که این ردیاب طلا با گرفتن سیگنال ها با استفاده از آنتن های طراحی شده در فلزیاب توانایی تشخیص اهداف در فواصل دور را داشته باشد. برنامه دستگاه فلزیاب Aurelian دارای یک رابط کاربری گرافیکی است که به چندین زبان قابل تنظیم است.

از جمله برخی از زبان های پشتیبانی شده در فلزیاب شعاع زن Aurelian مبتوان به آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، عربی، ایتالیایی، پرتغالی و فارسی اشاره کرد. برنامه دستگاه بسیار ساده و آسان برای استفاده برای همه جستجوگران است که کاربر را قادر میسازد تا سیستم‌های جستجو را انتخاب کند و تنظیمات مختلف آن‌ها مانند انتخاب سریع فواصل و عمق را تنظیم کند.

فلزیاب شعاع زن Aurelian

 کاربردهای فلزیاب شعاع زن Aurelian

  • یافتن گنجینه های مدفون مانند صندوقچه های طلایی، عتیقه جات ارزشمند و آثار تاریخی.
  • شناسایی فلزات غیر آهنی مانند نقره، مس و پلاتین.
  • جستجوی قطعات و رگه های طلای طبیعی.
  • پیدا کردن آثار باستانی مانند مجسمه های برنزی و سلاح هایی مانند شمشیر و خنجر.
  • حفره های زیرزمینی مانند تونل ها، دخمه ها و غارها را شناسایی کنید.

سیستم های جستجو فلزیاب شعاع زن Aurelian

کاوشگران قبل از شروع کاوش میتوانند با توجه به نیاز خود میتوانند از یکی از حالات جستجو استفاده کند، سیستم جستجو به صورت خودکار و دستی انجام میشود که حتی افراد مبتدی میتوانند با حالت خودکار به راحتی کاوش کنند، در ادامه به بررسی این دو سیستم جستجو در فلزیاب شعاع زن Aurelian میپردازیم.

  • سیستم جستجوی خودکار [محدوده یاب خودکار]

فلزیاب شعاع زن Aurelian با سیستم جستجو خودکار امکان اسکن را برای مناطق وسیعی از زمین های اطراف با شناسایی خودکار اهداف احتمالی پنهان شده انجام میدهد. محدوده اسکن جلو در محدوده 0 تا 2500 متر و محدوده عمق بین 0 تا 25 متر است. با این سیستم جستجو، مکان یابی و شناسایی انواع هدف طلا، طلای طبیعی، نقره، برنز، حفره را دارید.

  •  سیستم جستجوی دستی [دستی یاب فاصله بلند]

سیستم جستجوی دستی در فلزیاب شعاع زن Aurelian این امکان را برای کاوشگران فراهم میکند تا بتواند برخی از تنظیمات را تعریف و تنظیم کندکه سبب تشخیص دقیق تر اهداف میشود.کاربر میتواند تنظیمات زیر را انجام دهد.

  • محدوده اسکن جلو: میتواند آن را در محدوده 0 تا 2500 متر تنظیم کند.
  • محدوده عمق: میتواند مقدار آن را در محدوده 0 تا 25 متر تنظیم کند.
  • نوع هدف: کاربر میتواند از انواع هدف طلای عثمانی، طلای رومی، گنجینه ها، قطعات طلا، سکه های نقره، شمش های نقره یکی را انتخاب و تنظیم کند.

معرفی چند فلزیاب شعاع زن حرفه ای برای کاوش

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *