فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024

فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024

فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024

فلزیاب تصویری Mega Scan Pro New Edition 2024 نسخه ارتقا یافته Mega Scan Pro میباشد، این نسخه جدید مجموعه‌ای از ویژگی‌های هیجان‌انگیز و سیستم‌های جستجوی پیشرفته را ارائه میکند، که برای ارتقای تجربه گنج‌یابی طراحی شده‌اند که هرگز قبلاً نبوده است. کاربران میتوانند سطح کاملا جدیدی از گنج یابی، کسب بینش و تجزیه و تحلیل خود را با فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024 تجربه کنند.

فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024 با شش سیستم جستجوی همه کاره که نیازهای متنوع شکارچیان گنج را برآورده میکند، تطبیق پذیری و تطبیق بی نظیری را ارائه میدهد. چه به دنبال سکه، آثار یا فلزات گرانبها و یا حتی تونل باشید، فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024 دارای تمام ابزارهایی است که شما را تحت پوشش قرار میدهد.

Mega Scan Pro New Edition مجهز به طیف چشمگیر فناوری های تشخیص، قدرت چندین دستگاه را در یک راه حل فشرده و کارآمد ترکیب میکند. این ابزار تشخیص فلز همه کاره نهایی است که نتایج دقیق و قابل اعتماد را تضمین میکند. یکی از ویژگی های برجسته این فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024، سیستم اسکن سه بعدی زمین است که با برنامه Multi Visual Analyzer تجسم سه بعدی قابل توجهی از اهداف زیرزمینی ارائه میدهد.

فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024 دارای یک رابط کاربری بصری و کاربر پسند است که دارای یک برنامه چند زبانه با کاربری آسان است و نشانگرهای بصری و بازخورد عملیات را ساده‌ تر میکند و به کاربران مبتدی و با تجربه اجازه میدهد تا قابلیت‌های دستگاه را پیمایش کنند و به حداکثر برسانند.

فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024

مشخصات فلزیاب تصویری مگا اسکن پرو 2024

  • Mega Scan Pro New Edition یک فلزیاب چند منظوره است که قابلیت چند دستگاه را در یک دستگاه ترکیب میکند.
  • شش سیستم جستجو شامل فناوری های مختلف تشخیص فلز با آخرین پیشرفت ها
  • ابزارها و کاوشگرهای قدرتمند تشخیص شامل I.M.T.U و V.S.T برای شناسایی دقیق هدف.
  • طراحی ارگونومیک مدرن سبک وزن و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، مناسب برای استفاده طولانی مدت در زمینه های جستجو، ساخته شده از مواد با کیفیت بالا برای تجربه کاربری راحت.
  • فناوری اسکن سه بعدی زمین منحصر به فرد با استفاده از پروب گیرنده سیگنال عمودی بالا (V.S.T) برای تجسم سه بعدی دقیق داده های اسکن استفاده میکند.
  • اپلیکیشن Multi Visual Analyzer یک اپلیکیشن قدرتمند تجزیه و تحلیل سه بعدی چند زبانه برای نمایش داده های اسکن به صورت گرافیک سه بعدی چند رنگ، اطلاعات دقیقی درباره اهداف، از جمله نوع، موقعیت و عمق ارائه میدهد.
  • فناوری تشخیص فلزیاب با برد طولانی سبب عملکرد تشخیص بهبود یافته با برد اسکن گسترده تر تا 3000 متر و محدوده عمق 50 متر.
  • دو سیستم Long Range Locator (LRL) :LRL خودکار و LRL دستی با گزینه های جستجوی قابل تنظیم و نشانگرهای بصری روی صفحه دستگاه.
  • سیستم بازخورد یکپارچه صدا از طریق آهنگ های صوتی، نور از طریق نوارهای LED V.S.T و تجسم روی صفحه یا تبلت برای اطلاعات جامع هدف.
  • صفحه نمایش LCD رنگی با وضوح بالا 5 اینچی برای تنظیم آسان تنظیمات، خواندن واضح اعداد و تفسیر بصری راحت نتایج.
  • برنامه کاربر پسند موجود به 12 زبان بین المللی، تنظیم آسان تنظیمات جستجو، انتخاب سیستم ها و برنامه های جستجو، تنظیم فاصله و عمق، و مشاهده نتایج بصری.
  • باتری قابل شارژ خارجی از طریق یک باتری لیتیوم پلیمری خارجی که در یک جعبه طراحی شده مخصوص قرار دارد کار میکند و مدت زمان طولانی کارکرد را تضمین میکند.

معرفی اسکنر فلزیاب تصویری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *