نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

در مقالات قبلی به بررسی فلزیاب بوقی کامپکس ایکس ۵ پرداختیم. حال مدل جدیدتر و ارتقا یافته این دستگاه پرقدرت فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶ را به شما معرفی خواهیم کرد. این فلزیاب دارای قیمت مناسب در عین حال عملکرد بالایی است که به دلیل دوکاره بودن توانسته در بین جستجوگران گنج محبوبیت بالایی را بدست آورد.

فلزیاب ها در مدل های متفاوتی تولید شده که هرکدام دارای عملکرد های متفاوتی هستند در بسیاری از مواقع در هنگام جستجو در یک مکان اپراتور درمحیطی قرار میگیرد که ممکن است یک دستگاه فلزیاب نتواند نتیجه مطلوبی را به آن ارائه دهد. با خرید فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶ با یک تیر دونشان بزنید شما با خرید این فلزیاب میتوانید از قابلیت نقطه زنی و همچنین شعاع زنی این فلزیاب استفاده کنید.

فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶ در مقایسه با دستگاه های هم قیمت خود بهترین انتخاب برای یک جستجو بی دردسر میباشد و امکان کاوش در تمامی مناطق با انواع خاک را برای شما فراهم میکند و امکان پیدا کردن محل دقیق اهداف را برای شما مشخص میکند.

نقطه زنی فلزیاب کامپکس ایکس 6

این فلزیاب به عنوان فلزیاب نقطه زن بوقی با سیستم کاری پالسی میتواند با ارسال پالس به سطح زیرین زمین و دریافت پالس منعکس شده حاصل از وجود فلز به کشف فلزات بی انجامد. فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶ دارای 3 لوپ برای کاوش میباشد، دیسک 60 سانتی متر و دیسک 25 سانتی متر و لوپ ۱*۱ (یک در یک ) یونیورسال که با توجه به نیاز خود از هدف و عمق جستجو میتوانید از یکی از این لوپ ها استفاده کنید.

عمق کاوش فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶ در حالت نقطه یابی 3 الی 4 متر مییاشد، لوپ این دستگاه ضد آب میباشد و امکان کار در آب های کم عمق را برای شما فراهم میکند، توجه داشته باشید که خود دستگاه ضد آب نیست و دستگاه را وارد آب نکنید.

فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶ دارای منبع تغذیه باتری قابل شارژ میباشد که با یک بار شارژ کامل 3 تا 5 ساعت امکان جستجو را برای شما فراهم میکند و با امکان حذف ذرات میتوانید درصد خطا را تا حد بالایی کاهش دهید همچنین توجه داشته باشید که بالانس این دستگاه به صورت دستی میباشد.

حالت جستجو  در نقطه زنی

شعاع زنی در فلزیاب کامپکس ایکس 6

با قابلیت شعاع زنی فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶ میتوانید اجسامی را که در فواصل دور هستند تا 1000 متر شعاع زنی کنید. برای استفاده از قابلیت شعاع زن این فلزیاب یک منو قابل تنظیم برای شما فراهم شده است که حتی افراد مبتدی میتوانند به راحتی با آن به جستجو بپردازند و انواع اشیاء را با توجه به نیاز خود تشخیص دهند.

 منو شعاع زن فلزیاب

نکات استفاده از فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

ویژگی های فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

معرفی فلزیاب حرفه ای بوقی

فلزیاب بوقی نوا پلاس

معرفی دیگر محصولات فلزیاب شعاع زن

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

خروج از نسخه موبایل