فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

بسیاری از کاوشگرانی که به تازگی به جستجو گنج علاقه پیدا کردن به دنبال خرید فلزیاب تصویری ارزان قیمت هستند که کارایی خوبی داشته باشه، دستگاه های تصویری در بازار دارای تعداد بالایی هستند و ممکن است افراد مبتدی را سردرگم کند، این دستگاه ها با نام های اسکنر فلزیاب، فلزیاب سه بعدی، فلزیاب مگنومتر، فلزیاب جی پی آر شناخته میشوند.

فلزیاب تصویری ابزاری پیشرفته برای جستجوگران گنج میباشد که با استفاده از آن به تشخیص انواع فلزات با ارزش، دفینه ها میپردازند این دستگاه قابلیت نمایش اتاقک، حفره، قبر، فضای خالی را دارد. فلزیاب تصویری داده ها را جمع آوری و سپس با جزئیات یک تصویر سه بعدی از محدوده اسکن گرفته شده را نمایش میدهد که اطلاعات مفیدی را در اختیار اپراتور قرار میدهد تا اهداف را دقیقتر و واضح تر ببینند.

دستگاه های فلزیاب تصویری دارای سیستم مگنومتر هستند و به کمک یک نرم افزار تخصصی به نام ویژوالایزر کار میکند، با نصب این نرم افزار به روی لپ تاپ و اتصال دستگاه به آن میتوانید کاوش را شروع کنید البته توجه داشته باشید که قبل از کاوش نیاز به تمرین و تکرار دارید تا کار با دستگاه را کاملا یاد بگیرید و پس از یاد گرفتن نحوه اسکن دستگاه نیاز به کار با نرم افزار برای تجزیه و تحلیل دارید.

در هنگام خرید فلزیاب تصویری ارزان قیمت در شرکت ما به صورت رایگان تمام عملکرد های مورد نیاز را آموزش میبینید و یک دفترچه فارسی رایگان نیز برای شما تهییه کردیم که میتوانند کمک خیلی خوبی برای یادگیری بهتر شما برای کار با دستگاه فلزیاب تصویری باشد. همه این کارها باعث میشود تا اپراتور بتواند تصمیم بهتری در جستجو فلزات و حفاری بگیرد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.

اگر به دنبال کاوش در عمق های بالای 10 متر هستید باید از اسکنر های تصویری استفاده کنید تا بتوانید به یک نتیجه مطلوب برسید زیرا دستگاه های فلزیاب بوقی تا 4 متر بیشتر قدرت کاوش ندارند. در بین فلزیاب تصویری ارزان قیمت که کارایی عالی را داشته باشند فلزیاب تصویری ایکس دبلیو، اسکنر فلزیاب G3-6500 حرف اول را در اسکن زمینی و اطلاعات موجود که از سطح زیر زمین میزنند.

 قدرت و دقت دستگاه فلزیاب رابطه مستقیم با ارائه اطلاعات به شما دارد و سبب کاهش درصد خطای کار اپراتور برای رسیدن به موفقیت میشود. با توجه به تجربه های ما و تست هایی که انجام دادیم در معرفی بهترین فلزیاب تصویری ارزان قیمت پیشنهاد متخصصین اپراتوری برای خرید فلزیابی با دقت و عمق بالا و قیمت بسیار  مناسب دستگاه های معرفی شده در ادامه مقاله میباشد.

نکات استفاده از فلزیاب تصویری

نحوه کار اپراتور در استفاده از دستگاه های اسکنر فلزیاب بسیار مهم میباشد، یعنی اگر بهترین دستگاه فلزیاب جهان را داشته باشید اما به درستی نتوانید با دستگاه کار کنید و اسکن بگیرید تمام زحمات و هزینه شما از بین میرود. در هنگام اسکن اولین کاری که باید انجام بدهید این است که محیطی که میخواهید در آن به جستجو بپردازید اگر دارای ناهواری است صاف کنید.

چون اگر زمین شما دارای ناهمواری باشد امکان درست بالانس نشدن دستگاه با زمین وجود دارد و کار شما را خراب میکند، در هنگام گرفتن اسکن سعی کنید با سرعت مشخصی حرکت کنید و فاصله دستگاه با سطح زمین را در یک انداره نگهدارید. نکات دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اپراتور همراه خود موبایل یا اشیاء فلزی نداشته باشد و در نزدیکی کابل های برق فشار قوی کار نکنید.

اسکنر های فلزیاب تصویری به گونه ای طراحی شده که مناسب برای کشف طلا های با ارزش قدیمی و دفینه ها میباشد و امکان کشف طلای جدید را ندارد زیرا فلزاتی که چند سال در زیر سطح زمین بودند از خود نیرویی آزاد میکنند که دستگاه قابلیت تشخیص آن را دارد.

در هنگام خرید فلزیاب تصویری ارزان قیمت توجه کنید که دستگاه را برای شما تست کنند تا از کیفیت تصویری ارائه شده مطمئن شوید زیرا وضوح تصویر نقش مهمی در تحلیل اسکن شما دارد. البته این تصویری مانند عکسی که با دوربین میگیرید نمیباشد و نیاز به دانش برای تحلیل دارد.

معرفی فلزیاب تصویری ارزان قیمت شرکت فلزیاب افشار

دستکاه های معرفی شده بر اساس آخرین فناوری های شرکت OKM با بهترین قطعات خارجی تولید شده که مناسب برای زمین های ایران که دارای خاک با مواد معدنی بالا هستند مباشند و این موضوع توانسته این دستگاه ها را به بهترین فلزیاب تصویری ارزان قیمت تبدیل کند.

فلزیاب تصویری G3-6500

فلزیاب تصویری X-W

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *