دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power

دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power

دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power یک فلزیاب منحصر به فرد ساخت کمپانی XP برای پیدا کردن اهداف کوچک در زمین های سخت است. فرکانس کاری این طلایاب 18 کیلوهرتز است که در محدوده بالایی از فرکانس قابل استفاده دستگاه های VLF میباشد. که این ویژگی سبب میشود اهدافی که معمولاً تشخیص آنها بسیار دشوار است، مانند سکه های نازک، قطعات طلا، جواهرات و سایر اشیاء کوچک بسیار حساس میکند. Gold Maxx Power  به عنوان دستگاه همه کاره شناخته میشود و به کمک حالت Multi-Tone میتوان سطح آهن و تنظیمات آستانه آهن را بر اساس نیاز های اپراتور تنظیم کرد.

این فلزیاب نمایشگر ال سی دی ندارد اما دارای سیستم صوتی حرفه ای میباشد که آنالیز را برای شما بسیار راحت میکند. نمایشگر های LCD توانایی تشخیص سیگنال های ضعیفی که خیلی کوچک یا خیلی نزدیک به سیگنال های دیگر هستند را ندارند اما سیگنال صوتی دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power خروجی زمان واقعی کوچکترین سیگنال را نیز ارائه میدهد  و سبب میشود که اپراتور بتواند بهترین اطلاعات را در مورد هدف خود داشته باشد.

کویل جستجو دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power از نوع Double D میباشند، که امکان کاوش بهتری را برای شما فراهم میکند سیم پیچ جستجوی 24×11 بیضی اختیار انتخاب هدف را هنگام جستجوی زمین های به شدت آلوده مانند مناطق با زباله های آهن بهبود میبخشد، هنگامی که از یک محصول XP استفاده میکنید، از استحکام و کیفیت ساخت آن میتوانید اطمینان داشته باشید. از آنجایی که فلزیاب به طور کلی در شرایط سخت استفاده میشود، به حساس ترین قسمت های آن  توجه شده است. Gold Maxx Power با قطعات و مواد باکیفیت توسعه و تولید شده است.

دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power

ویژگی دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power

از ویژگی های این طلایاب وی ال اف میتوان به تنظیم دقیق با استفاده از آستانه آهنی اشاره کرد که قدرت تشخیص آهن را به صورت دقیق برای شما فراهم میکند. سوئیچ SILENCER به شما امکان محدود کردن سیگنال های مزاحم آهن را میدهد، برد مدار دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power از جدیدترین تکنولوژی ها ساخشته شده که عملکرد را با حساسیت بالاتر ترکیب میکند تا خوبی ها را از بین ببرد. باتری این فلزیاب قلیایی 1.5 ولت AA  میباشد همچنین عمر باتری قلیایی 50 ساعت میباشد.

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب Gold Maxx Power

  • برند XP
  • سیستم کاری VLF
  • فرکانس کاری 18 کیلوهرتز.
  • تبعیض در حالت ALL METAL
  •  تجزیه و تحلیل ریزپردازنده سیگنال ها
  •  کنترل صدا برای صدای کم
  •  تعادل زمین قابل تنظیم
  • تغییر کانال هدفون بی سیم (ch1/ch2)
  •  بهبود درجه بندی تنظیمات حساسیت
  •  هشدار کم بودن باتری
  •  تغییر فرکانس آشکارساز (Freq 1/Freq 2)
  • فرستنده هدفون بی سیم

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *