دستگاه فلزیاب Ajax Primero

دستگاه فلزیاب Ajax Primero

دستگاه فلزیاب Ajax Primero

دستگاه های آژاکس محصولات ساخت آمریکا هستند که به دلیل کیفیت و کارایی خود موفق به دریافت گواهینامه های ISO و CE COMPLIANCE شده اند. دستگاه فلزیاب Ajax Primero با استفاده از تکنولوژی حرفه ای قابلیت امکان تشخیص انواع اهداف فلزی، فلزات خام، سنگ های قیمتی، حفره ها و حتی آب های زیرزمینی را با شناخت دقیق شکل، اندازه، نوع و عمق هدف برای شما فراهم میکند. دستگاه Primero از زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، دویچه، روسی، عربی، ترکی و ایتالیایی پشتیبانی میکند و میتوانید روی زبان مورد نظر خود دستگاه را تنظیم کنید.

منبع تغذیه دستگاه فلزیاب Ajax Primero یک باتری قابل شارژ قدرتمند 7.4 ولت، 3300 میلی آمپر  است که امکان کاوش تا 10 ساعت را برای شما فراهم میکند. و قابلیت تشخیص  طلا، قطعات طلا، نقره، مس، برنز، آهن، قلع، سرب، آلومینیوم، شهاب سنگ، الماس، زمرد، آب های زیرزمینی و حفره ها را دارد. برای تمایز بین اهداف با یک آهنگ خاص برای هر کدام استفاده میشود، شما به راحتی صدای هدف را تشخیص خواهید داد.

دستگاه فلزیاب Ajax Primero

سیستم تشخیص دستگاه فلزیاب Ajax Primero

دستگاه فلزیاب Ajax Primero با 9 سیستم تشخیص که با حساسیت بالایی طراحی شده میتواند تمام نیاز های شمارا برای کاوش در انواع زمین ها فراهم کند، در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

سیستم های تشخیص دوربرد (اتوماتیک و دستی)

این سیستم به کمک تکنولوژی کالیبراسیون هوشمند، نوع هر منطقه جستجو را تشخیص میدهد و نتایج دقیقی را ارائه میدهد. دارای طیف وسیعی از فرکانس است و بر اساس آزمایش های میدانی در زمین های مختلف، شعاع مورد کاوش تا 2850 متر و عمق 50 متری را به شما ارائه میکند.

سیستم برد بلند یونی

اگر به دنبال گنجهنه های قدیمی هستید این سیستم مناسب برای شما میباشد زیرا  میتواند حوزه های یونی را که گنج ها در طول زمان ایجاد میکنند، شناسایی کند. توانایی تشخیص اشیا را تا عمق 20 متری و شعاع 200 متری را تشخیص دهد.

سیستم تصویربرداری زمینی سه بعدی

با سیستم اسکن کار با دستگاه فلزیاب Ajax Primero برای شما راحت میشود، میتوانید لایه های زمین،فلز، فضاهای خالی، گنج‌ها، ابزارهای زیرزمینی، قبرها را مشاهده کنید. این سیستم با استفاده از چهار سنسور اصلی اسکن، یک نمای کامل به شکل سه بعدی از اشیاء زیرزمینی روی صفحه دستگاه یا تبلت نمایش میدهد.

سیستم اسکن زنده

 Live Scan برای دیدن تصویر زده در لحظه در کشف اشیاء زیرزمینی در حین پیاده روی در یک منطقه خاص توسعه داده شده است، یک عکس زنده تمام اجسام مدفون فلزی را که با رنگ های مختلف نشان داده شده در حالی که هر رنگ به یک نوع هدف اشاره میکند. سبز: طبیعت خاک، قرمز: فلزات، آبی: حفره ها و غارها

سیستم Gradiosmart

با صدای تعاملی و نشانگرهای دیجیتال به هدف خود نزدیکتر شوید، هر چه به هدف نزدیکتر باشید، تعامل صدا بیشتری برای شنیدن وجود دارد. Gradiosmart یک ابزار صاف و آسان برای حمل در تمام جهات است که کشف دیواره های یک غار را مفید میکند. Gradiosmart برای تایید مضاعف وجود نوع خاصی از هدف با حداکثر عمق 10 متر توسعه یافته است.

سیستم ژئوفیزیکی

سیستم اکتشاف ژئوفیزیک دستگاه فلزیاب Ajax Primero به ویژه برای تشخیص فلزات خام توسعه یافته و طراحی شده است، زیرا مقاومت خاک را با اتصال دو کاوشگر فلزی به زمین اندازه گیری میکند و با تحریک مولکول های خاک و بررسی اینکه آیا فلزات خام در تماس مستقیم با خاک وجود دارد یا خیر.

سیستم القای پالس

در کنار این فناوری پیشرفته سه کویل برای جستجوی در اندازه های مختلف وجود دارد که برای تشخیص فلزات زیرزمینی از اندازه کوچک تا بزرگ اکنون بسیار آسان تر و دقیق تر است. این سیستم برای بررسی یک نقطه خاص و یک سیستم واکنش سریع بسیار حیاتی است، همچنین میتوانید از آن در حین حفاری برای تعیین دقیق خاک حفاری شده و اطمینان از عدم وجود فلز در آن استفاده کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *