فلزیاب نقطه زن Whites MX7

فلزیاب نقطه زن Whites MX7

فلزیاب نقطه زن Whites MX7

فلزیاب نقطه زن Whites MX7: شرکت Whites Electronics از سال ۱۹۵۰ فعالیت خود را آغاز کرد این شرکت با تکنولوژی های پیشرفته ای که در ساخت فلزیاب ها از آن استفاده کرده توانسته توجه بسیاری از کاوشگران را به خود جلب کند این شرکت سعی به تولید دستگاههایی با رابط کاربری آسان داشته است.

فلزیاب نقطه زن Whites MX7 با کارایی آسان و دقت بالایی که دارد این دستگاه فلزیاب دارای شش حالت قابل تنظیم برای کاوش میباشد حالت سکه، جواهرات، حالت فلزات،  ساحل، طلایاب و Pinpoint همچنین نتیجه مطلوبی را برای کاوشگران در ساحل، آب های شور، زمین های معدنی به همراه دارد.

با استفاده از دکمه Options شما دسترسی بیشتری به تنظیمات دستگاه خواهید داشت برخی از این تنظیمات شامل شناسایی عمق، تغییر نور پس زمینه، تغییر فرکانس، حالت کاوش در نمکزار ها، Iron Grunt ،VCO و تنظیم صدا و حالت تفکیک میباشد فلزیاب نقطه زن Whites MX7 دارای یک کویل 9.5 اینچی برای تشخیص اشیاء فلزی است که دسترسی کاوشگران را به هدف آسان میکند.

فرکانس کاری فلزیاب نقطه زن Whites MX7 در 14 کیلوهرتز میباشد که توانایی پیدا کردن اشیاء کوچک  مانند سکه های نقره  و کوچک را دارد طراحی این فلزیاب به صورت آرگونومیک میباشد.

فلزیاب نقطه زن Whites MX7 دارای مدار انتقال قوی میباشد که در مقایسه با دیگر دستگاه های موجود در محدوده قیمتی خود   کارایی قابل توجه ای دارد و Reject Volume میتواند تکه‌های آهنی را شناسایی کند و همچنین به از بین بردن اهداف بسیار عمیق یا پنهان در سایت‌های سرسخت کمک کند.

فلزیاب نقطه زن Whites MX7

مشخصات فنی فلزیاب Whites MX7

  • تکنولوژی VLF Single Frequenc
  • ساخت کشور امریکا
  • وزن 3.6 پوند (1.6 کیلوگرم)
  • فرکانس 13.9 کیلوهرتز
  • خروجی صدا هدفون 1/4 اینچی
  • نوع آشکارساز همه منظوره
  • طول قابل تنظیم 41 تا 50 اینچ
  • باتری 8 x AA
  • عمر باتری 20 ساعت
  • ردیابی خودکار زمین تعادل زمین
  • دارای بلندگوی پرقدرت داخلی
  • جک هدفون 1/4 اینچی
  • صفحه نمایش بزرگ با نور پس‌زمینه
  • دارای رتبه IP 54 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت : 02144569250

 اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *