فلزیاب نقطه زن Huntermax

فلزیاب نقطه زن Huntermax

فلزیاب نقطه زن Huntermax یک دستگاه طلایاب حرفه ای مناسب بزرگسالان میباشد. سیم پیچ جستجوی ضد آب 10 اینچی با استاندارد بین المللی IP68 میتواند مناطق بزرگ را به راحتی مورد کاوش قرار دهد. این فلزیاب با کویل ضد آب شما را قادر میسازد تا به خوبی در زیر آب کار کنید، برای ساحل، رودخانه، باران و غیره مناسب است، به این معنی که میتوانید گنجینه هایی را که از چشم اکثریت پنهان شده است پیدا کنید، لازم به ذکر است که جعبه کنترل فلزیاب ضد آب نمیباشد.

فلزیاب نقطه زن Huntermax با تراشه ارتقا یافته DSP ساخت ایالات متحده آمریکا، که دارای دقت بالاتر، ضد تداخل قوی، حساسیت بالاتر و محدوده جستجوی وسیع‌تر است و کارایی تشخیص را نسبت به فلزیاب‌های دیگر بهبود میبخشد. این فلزیاب تا عمق 10 اینچی در زیر زمین میتواند فلزات را تشخیص دهد. هر چه عمق تشخیص بیشتر باشد، حساسیت بالاتری دارد و به شما امکان میدهد به طور کارآمدتر در زمان صرفه جویی کنید.

با عملکرد ابتکاری Memory در فلزیاب نقطه زن Huntermax شما میتوانید فقط یک نوع فلز خاص را تشخیص دهید و این تنظیم را ذخیره کنید تا دفعه بعد که به کاوش میپردازید با همان تنظیمات شروع به کار کنید، همچنین امکان جستجو 9 هدف فلزی را برای شما امکان پذیر میکند. نمایشگر LCD بصری با نور پس زمینه به شما امکان میدهد فوراً نوع هدف فلزی، عمق، سطح حساسیت، حالت عملکرد و نشانگر باتری را دریافت کنید، که به شما امکان تشخیص کارآمدتر و صرفه جویی در زمان را میدهد. و میتوانید در نور کم و حتی مکان های تاریک به کاوش بپردازید.

حالت جستجو فلزیاب نقطه زن Huntermax

 5 حالت ارتقا یافته برای جستجو در فلزیاب نقطه زن Huntermax وجود دارد که با توجه به نیاز خود میتوانید آنها را تنظیم کنید. حالت همه فلز، تبعیض، حالت بریدگی، حالت دقیق، و صوتی سه صدایی ارائه میدهد.

فلزیاب نقطه زن Huntermax

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *