فلزیاب سی تی ایکس 3030

فلزیاب سی تی ایکس 3030

فلزیاب سی تی ایکس 3030

فلزیاب سی تی ایکس 3030 محصول شرکت ماینلب استرالیا برای کاوش دفینه و گنج یابی مورد استفاده قرار میگیرد در این دستگاه از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است فلزیاب سی تی ایکس 3030 داری مشخصات منحصر به فردی بوده همچنین توانایی پیدا کردن فلزات کوچک در حد یک گرم را دارد یکی از خصوصیات فلزیاب سی تی ایکس 3030 ضد آب بودن این دستگاه میباشد.

عمق کاوش دستگاه فلزیاب سی تی ایکس 3030 تا 2 متر میباشد و دارای سیستم شناسایی خودکار فلزات است و میتوانید دستگاه را روی فلز مورد نظر تنظیم کنید همچنین با داشتن لوازمی مثل باتری قوی، صفحه نمایش بزرگ و ضد آب کار را برای کاوشگران ساده کرده است.

دستگاه فلزیاب سی تی ایکس 3030 دارای تکنولوژی فرکانس پالس و ولتاژ پالس میباشد که کارایی این تکنولوژی ها برای بالا رفتن دقت و حساسیت دستگاه است و به این امکان را برای اپراتور فراهم میکند فلزات کوچکی که با چشم معلوم نیست پیدا کند.

فلزیاب سی تی ایکس 3030

 

مشخصات فلزیاب سی تی ایکس 3030

  • فلزیاب سی تی ایکس 3030  توانایی کاوش تا عمق 2 متری را دارد.
  • LCD رنگی: از طریق این ال سی دی میتوان عمق، اندازه، جنس هدف را پیدا کرد
  • سیستم GPS منحصر به فرد شرکت ماین لب: شرکت فلزیاب ماینلب با استفاده از GPS در فلزیاب سی تی ایکس 3030  این امکان را برای کاوشگرلن فراهم کرده تا موقعیت اشیاء که پیدا کردید ذخیره کند، همچنین با استفاده از نرم افزار Xchange2  میتوانید به نقشه گوگل متصل شوید و جاهایی که در آن کاوش کردید را پیدا کنید.
  • قدرت تفکیک CTX 3030: فلزیاب سی تی ایکس 3030 دارای قدرت تفکیک بسیار بالایی است حتی با این دستگاه میتوان در زمین هایی که درصد زیادی مواد بی ارزش دارند کاوش کرد و بدلیل قدرت تفکیک بالا مشکلی برای کار با دستگاه پیش نمیاد.
  • کارکرد راحت سی تی ایکس 3030: برای کار با فلزیاب سی تی ایکس 3030 فقط نیاز دستگاه را روشن کنید و شروع به کاوش کنید بیشتر عملکرد این دستگاه اتوماتیک است فلزیاب CTX 3030 دارای پنج حالت برای جستجو میباشد.
  • لوپ های سی تی ایکس 3030: فلزیاب سی تی ایکس 3030  دارای دو لوپ برای جستجو میباشد اگر لوپ را به دستگاه وصل کنید عمق کار با دستگاه افزایش پیدا میکند.
  • هدفون بی سیم CTX 3030
  • تکنولوژی FeCo در CTX 3030: تکنولوژی FeCo این توانایی را دارد تا فلز و اشیاء با ارزش رل پیدا کند و داده هارا یرای پردازش به قسمت دیگری منتقل کند همچنین اپراتور میتواند جست و جوی فلز را متوقف کند و دیگر هیچ سیگنالی از فلز با دستگاه دریافت نشود.
  • تنظیمات دستی CTX 3030:در منو CTX 3030 کلیدهایی وجود دارد که که با استفاده از آن میتوان به صورت دستی تنظیمات بالانس زمین و جلوگیری از تداخل سیگنال های دیگر را فعال و یا غیرفعال کند.
  • زبان های فلزیاب سی تی ایکس 3030: فلزیاب سی تی ایکس 3030 از 9 زبان (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، لهستانی، پرتقالی، روسی، اسپانیایی و ترکی) پشتیبانی میکند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *