فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000

فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000

فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000

فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000 یک سیستم اسکن زمینی حرفه ای سه بعدی با سیستم اسکن زنده میباشد این فلزیاب با پیشرفته ترین فناوری برای تشخیص طلا، فلزات گرانبها، فلزات خام، فضاهای خالی، غارها، تاسیسات زیرزمینی ساخته شده است. رویال آنالایزر PRO 6000 برای دریافت بهترین ساخته شده است، با دو سنسور عمودی که از طیف وسیع سیگنال پشتیبانی میکنند تا منطقه بزرگی از چهار متر مربع و تا عمق 35 متر را پوشش دهند.

بیشترین فلزیاب های تصویری موجود در بازار بر اساس محاسبات تئوری و معادلات علمی ساخته میشوند و همین روش در نسخه قدیمی دستگاه رویال آنالایزر نیز اعمال میشد، اما فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000 بر اساس نظرات کاربران توسعه و تولید شده است و آزمایشات میدانی واقعی توسط مجرب ترین کاوشگران و معدنچیان طلا بر روی این دستگاه اعمال شده است.

تمام عملکردهایی که ممکن است یک کاوشگر در یک اسکنر زمینی به آن نیاز داشته باشد در Royal Analyzer PRO 6000 جدید موجود است و ویژگی های بسیار مفیدتری به آن اضافه شده است تا نتیجه اسکن شما را تجزیه و تحلیل کند و شیء مدفون زیرزمینی را بهتر درک کند و با تمام جزئیات آن آشنا شوید.

فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000

سیستم  جستجو فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000

  • سیستم اسکن زمینی سه بعدی

نسخه جدید Ground Scan System در فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000  اکنون پایدار و بهبود یافته است تا با عملکردها، ویژگی ها و گزینه های تجزیه و تحلیل بیشتر برای فرآیند اسکن بهتر و نتایج دقیق تر تا بسیار بهتر از نسخه قبلی باشد، سیستم اسکن زمینی را میتوان از هر دو صفحه دستگاه کنترل و تنظیم کرد و نتیجه را میتوان از طریق صفحه تبلت نشان داد، ذخیره و تجزیه و تحلیل کرد. سیستم اسکن زمینی سه بعدی با فرآیند بهینه سازی حسگر دوگانه، نتایج دقیق 10 برابر بیشتر از سایر برندهای موجود در بازار ارائه میدهد.

  • سیستم اسکن زنده

با فرآیند بهینه‌سازی سنسور دوگانه و برق ولتاژ بالا که از پاوربانک تامین میشود، اکنون میتوانید به راحتی لایه‌های زمین را اسکن کنید و همه دفینه‌های پنهان را که به عنوان رنگ‌ها تعریف شده‌اند، مشاهده کنید، جایی که رنگ سبز به خاک طبیعی و رنگ قرمز به فلزات و رنگ آبی به فضای خالی اشاره دارد.
استفاده از این سیستم فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000 بسیار آسان است و با مراحل ساده در حالی که دستگاه را در دست گرفته و دو سنسور را به سمت زمین قرار میدهید، نمای کاملی از اجسام زیرزمینی بر اساس انتخاب دلخواه شما مستقیماً بر روی صفحه نمایش دستگاه یا صفحه تبلت نشان داده میشود.

طراحی فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000

فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000  کاملاً جدید همراه با یک قاب محکم طراحی شده است  بدنه بیرونی از یک ماده سخت ساخته شده است تا دستگاه را از هر شرایطی که ممکن است بر دستگاه تأثیر بگذارد یا آسیب برساند در امان بماند و با دو قفل جلو و دو قفل پشتیبانی میشود.

کل دستگاه فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000 از دو قسمت تشکیل شده است، قسمت بالایی و پایینی آن حاوی یک اسفنج نرم است تا قطعات دستگاه را از خراش در امان نگه دارد، در حالی که قسمت پایینی حاوی همان موادی است که دقیقاً برای هر قسمت از دستگاه تقسیم شده است تا از آن در برابر خراش، گرد و غبار یا هر چیز مضر دیگر محافظت شود.

قطعات و اجزای سازنده فلزیاب تصویری Royal Analyzer PRO 6000

  • واحد اصلی این فلزیاب  صاف و سبک وزن میباشد که حمل را آسان میکند، همچنین دارای یک صفحه نمایش رنگارنگ 5 اینچ و دسته کنترل است که گزینه های دستگاه، دکمه کالیبراسیون و دکمه پاور را کنترل میکند.
  • تبلت BR Systems – به ویژه برای Royal Analyzer PRO 6000 طراحی شده و از اندروید پشتیبانی میکند، میتواند با قفل ایمنی در واحد اصلی قرار گیرد.
  • هدفون بی سیم، قابل شارژ.
  • پاور بانک – 9000 میلی آمپر ساعت
  •  دو شارژر برقی برای تبلت نوع C و شارژر معمولی برای پاوربانک

قویترین فلزیاب تصویری شرکت افشار از نظر مشتریان

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *