فلزیاب تصویری Ajax gamma

فلزیاب تصویری Ajax gamma

فلزیاب تصویری Ajax gamma

فلزیاب تصویری Ajax gamma توانایی کاوش در انواع زمین ها با خاک های متفاوت را دارد و میتوانید اشیاء با ارزش همچنین غار ها و حفره ها را روی صفحه نمایش مشاهده کنید که سبب جستجو راحت برای شما میشود. این فلزیاب تصویری با 3 سیستم تشخیص چند منظوره عملکرد بالایی را در اختیار شما قرار میدهدکه بتوانید یک کاوش حرفه ای را تجربه کنید. فلزیاب گاما با استفاده از بهترین و مردن ترین قطعات الکترونیکی کار میکند.

طراحی فلزیاب تصویری Ajax gamma به گونه ای میباشد که برای کار در شرایط سخت و مقاوم در برابر سر و صدای محیط اطراف کیفیت بالایی را ارائه میدهد. منیع تغذیه این فلزیاب باتری میباشد که در در داخل دسته حمل قرار دارد که در صورت آسیب دیدن باتری بدون نیاز به بازکردن قاب اصلی دستگاه به راحتی تعویض میشود. قدرت اولیه فلزیاب تصویری Ajax gamma به دستگاه اجازه میدهد تا 5 ساعت مداوم در حداکثر سطح صدا و سطوح نور پس زمینه صفحه کار کنید.

فلزیاب تصویری Ajax gamma

 مشخصات فلزیاب تصویری Ajax gamma

  • برند آژاکس
  • ساخت آمریکا
  •  3 سیستم تشخیص پیشرفته و حرفه ای
  • کنترل آسان و روان
  • قابایت اسکن طلا، فلزات، فضای خالی
  •  صفحه نمایش رنگارنگ 5 اینچی
  • طراحی مدرن و منحصر به فرد
  • قابلیت باز و بسته شدن
  • خروجی شارژر که امکان شارژ سریع و هوشمند باتری را برای کارایی بالا و شارژ مناسب فراهم میکند.

سیستم تشخیص فلزیاب تصویری Ajax gamma

  • سیستم Gradiosmart: با صدای تعاملی و نشانگرهای دیجیتال به هدف خود نزدیکتر شوید، هر چه به هدف نزدیکتر باشید تعامل صدا بیشتری برای شنیدن وجود دارد. Gradiosmart یک ابزار صاف و آسان برای حمل در تمام جهات است که کشف دیواره های یک غار را مفید میکند. Gradiosmart برای تایید مضاعف وجود نوع خاصی از هدف با حداکثر عمق 10 متر توسعه یافته است.
  • سیستم اسکن زنده: Live Scan برای آسان تر کردن کشف اشیاء زیرزمینی در حین پیاده روی در یک منطقه خاص توسعه داده شده است، یک عکس زنده تمام اجسام مدفون فلزی را که با رنگ های مختلف نشان داده شده اند توضیح میدهد در حالی که هر رنگ به یک نوع هدف اشاره میکند. سبز: طبیعت خاک، قرمز: فلزات، آبی: حفره ها و غارها
  • سیستم تصویربرداری زمینی سه بعدی: سیستم اسکن زمینی سه بعدی کار را آسان‌تر میکند، تصور کنید که اسکن لایه‌های زمین درست مانند نگاه کردن به یک برگه کتاب است و میتوانید هر کلمه آن را بخوانید، این درست است. با گاما میتوانید تمام اشیاء پنهان زیرزمینی را ببینید، اعم از فلز، فضاهای خالی، گنج ها، وسایل زیرزمینی، قبرها. . . و غیره. قدرت بالای ساطع شده از چهار سنسور اصلی اسکن برای نفوذ به لایه‌های زمین و ارائه یک نمای کامل به شکل 3 بعدی از اشیاء زیرزمینی روی صفحه نمایش دستگاه یا تبلت میباشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *