فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO  ساخت کمپانی ماینلب استرالیا یکی از جدیدترین محصولات  تولید شده سال 2023 است  کمپانی مانلب سعی درساخت دستگاه هایی دارد که کار را برای کاوشگران راحت کند در ساخت فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO از بهترین قطعه ها وتکنولوژی ها استفاده شده است.

در ادامه این مقاله دستگاه فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO را مورد بررسی قرار میدهیم:

کار با فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO ساده بوده و حتی افراد مبتدی توانایی کار با آن را دارند و با تنظیم حالت های مختلف آن میتوانید بهترین کارایی را از دستگاه داشته باشید

فناوری موجود در فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO بوسیله یک موتور با قدرت بالا هدایت و کنترل میشود این فناوری سبب میشود که اشیاء با ارزش، پنهان شده داخل زمین مانند طلا، جواهرات، سکه و سایر اشیاء را در محیط های مختلف به راحتی پیدا کند.

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

ضد آب بودن فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

از ویژگی های این فلزیاب میتوان به ضد آب بودن آن اشاره کرد لوپ این دستگاه را تا عمق 5 متر میتوانید در آب مورد استفاده قرار دهید همچنین در شهر های ساحلی میتوانید علاوه بر تفریح به کاوش هم بپردازید.

سازگاری کویل و لوپ های فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

لوپ ها در فلزیاب ها باعث میشوند کاوشگران در عمق های متفاوت بتوانند به راحتی اشیاء با ارزش را پیدا کنند. تنوع لوپ در سازگاری با این دستگاه سبب میشود در صورت خرابی لوپ برای دستگاه به راحتی بتوانید لوپ مناسب دستگاه فلزیاب  خود را پیدا کنید فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO با لوپ دستگاه های اکوناکس 800 و 900 سازگار هستند.

سازگاری لوپ های فلزیاب اکسترا پرو شامل موارد زیر است:

  • V12X™ 12″x9″ Elliptical Double-D
  • V8X™ 8″x5″ Elliptical Double-D
  • V10X™ 10″x7″ بیضی دوبل
  • صدا و بازتاب های فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

یکی از ویژگی های فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO صدای چندگانه است و این ویژگی سبب میشود که کاوشگران حتی در بدترین زمین ها توانایی تشخیص طلا و اشیاء با ارزش را داشته باشند فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO  به دلیل صدای بلند و داشتن هدفون بی سیم میتواند با گوش دادن به صدای دستگاه عمق اجسام را پیدا کرد و کاوشگران را از وجود اشیاء با ارزش مطلع کند.

از دیگر ویژگی های فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO  داشتن نور پس زمینه میباشد کاوشگرانی که این دستگاه را دارند حتی در شب و مکان های تاریک میتوانند به کاوش و جستجو گنج بپردازند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *