دستگاه فلزیاب Ajax Alpha

دستگاه فلزیاب Ajax Alpha

دستگاه فلزیاب Ajax Alpha

دستگاه فلزیاب Ajax Alpha با استفاده از تکنولوژی تشخیص در فاصله دور، همچنین داشتن دو سیستم دوربرد برای کاوش و شناسایی طلا، گنج و سایر فلزات مناسب میباشد. این فلزیاب از اولین دستگاه های فلزیاب جهان میباشد که از دو سیستم دوربرد استفاده میکند، با استفاده از سیستم های هوشمند تشخیص و عملیاتی امکان کاوش را برای شما تا ارتفاع 2850 متری و اعماق 50 متر زیر زمین فراهم میکند. دستگاه فلزیاب Ajax Alpha دارای مدرنترین و پیشرفته ترین سیستم برای کشف و مکان یابی طلا میباشد. کارایی بالای این طلایاب با سیستم تشخیص دوربرد و اتوماتیک، شما را برای کاوش هدف در کمترین زمان آماده میکند. در ادامه این مقاله به بررسی مشخصات این طلایاب میپردازیم.

دستگاه فلزیاب Ajax Alpha

 

ویژگی های دستگاه فلزیاب Ajax Alpha

  • دستگاه فلزیاب Ajax Alpha دارای رابط جستجوی ویژه ای است که نتایج و مختصات محل جستجو و جهت مسیر هدف را به طور دقیق بر روی صفحه جستجو نمایش میدهد و میتوانید مقصد خود را در دستگاه با جزئیات تشخیص دهید و مجهز به دو ادغام طولانی مدت سیستم های جستجوی محدوده، دستی و اتوماتیک.
  • طراحی مدرن و منحصر به فرد، که به شما قدرت و اعتماد به نفس میدهد تا کاوش های خود را به راحتی تکمیل کنید، دارای راحتی در تشخیص، وزن سبک و سهولت استفاده است.
  • این دستگاه به طور کامل ساخته و طراحی شده و تمامی قطعات و اجزای آن از طریق کارخانه آژاکس برای تکنیک های تشخیص بدون استفاده از قطعات خارجی ساخته شده است که به دستگاه کارایی بالا، اطمینان و کیفیتی بی نظیر میبخشد.
  •  طراحی با کیفیت بالا برای کار در شرایط سخت و مقاوم در برابر سر و صدای محیط اطراف طراحی شده است.
  • صفحه نمایش رنگارنگ  دستگاه فلزیاب Ajax Alpha برای نمایش نتایج و تنظیمات در اندازه 5 اینچی، به کاربر اجازه میدهد تا تنظیمات کلی دستگاه را کنترل کند و نتایج و ویژگی های جستجو را نشان دهد.
  • رابط ها و برنامه های ایده آلی که به شما کنترل دقیق و سهولت استفاده از دستگاه را در طول جستجو میدهد.
  • محل اصلی باتری در داخل دسته حمل دستگاه قابلیت باز و بسته شدن دارد که در صورت آسیب دیدن باتری بدون نیاز به بازکردن قاب اصلی دستگاه به راحتی تعویض میشود.
  • قدرت اولیه به دستگاه اجازه میدهد تا 5 ساعت کار مداوم در حداکثر سطح صدا و سطوح نور پس زمینه صفحه جستجو کار کند.
  • خروجی هدفون، که به شما امکان میدهد نتایج جستجو و هشدارهای واضح را با نتایج صوتی راحت و متنوع در MP3 و WAVES بشنوید.
  • خروجی شارژر که امکان شارژ سریع و هوشمند باتری را برای کارایی بالا و شارژ مناسب فراهم میکند.
  • سوکت ورودی سیستم های جستجوی چند وظیفه ای، از طریق آن میتوانید سیستم مورد نظر خود را انتخاب کنید، دارای مکانیزم مکانیکی پیچیده برای جداسازی و نصب حسگر جستجو بدون هیچ تلاش و زمان است.
  • رابط کلیدهای کنترل، ضد ضربه و رطوبت با فشار دادن دکمه ها کار میکند که کنترل کامل برنامه و تنظیمات دستگاه را روی صفحه نمایش به شما میدهد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی ارزان قیمت، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *