دستگاه فلزیاب ژینور Ginour

دستگاه فلزیاب ژینور Ginour

دستگاه فلزیاب ژینور Ginour

دستگاه فلزیاب ژینور Ginour یک فلزیاب حرفه ای چندگانه میباشد که مناسب برای بزرگسالان است، طول این فلزیاب قابل تنظیم از 40 تا 50 اینچ  میباشد که افراد با قد های متفاوت میتوانند آن را تنظیم کنند. دسته فلزیاب از  جنس فوم نرم  میتواند حس راحتی را برای استفاده طولانی مدت ایجاد کند. این فلزات مناسب برای استفاده در مناطق ساحلی میباشد. در ادامه به بررسی ویژگی این فلزیاب میپردازیم.

دستگاه فلزیاب ژینور Ginour

 ویژگی های دستگاه فلزیاب ژینور Ginour

  • 3 حالت تشخیص
  • صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه قابل تنظیم
  • بیل بقا تاشو
  • کویل بزرگ با دقت بالا و ضد آب

این فلزیاب دارای یک کویل جستجو 10 اینچی با حساسیت بالا است، توجه داشته باشید هرچه اندازه کویل جستجو بزرگتر باشد دارای حساسیت بیشتری میباشد و امکان دسترسی به عمق بیشتری را برای شما فراهم میکند. میتواند فلز را تا عمق 8 اینچ از زمین تشخیص دهد. دستگاه فلزیاب ژینور Ginour قابلیت تشخیص انواع فلز را دارد. این فلزیاب دارای حالت های جستجو پیشرفته ای میباشد که به شما امکان تنظیم را میدهد.

با تنظیم دستگاه فلزیاب ژینور Ginour روی حالت DISC و حالت NOCH این امکان برای شما فراهم میشود که فلزی که به آن نیاز ندارید نادیده گرفته شود، همچنین حالت SENS میتواند 8 سطح حساسیت را تنظیم کند. از دیگر ویژگی های دستگاه فلزیاب ژینور Ginour صفحه نمایش LCD بزرگ با نور پس زمینه قابل تنظیم است که میتوان آن را حتی در شرایط کم نور به وضوح خواند. حالت تشخیص، حساسیت، وضعیت باتری و سطح قدرت به وضوح روی صفحه نمایش داده میشود. وقتی نشانگر باتری کم شد، لطفا باتری جدید را تعویض کنید.

مواردی که در هنگام استفاده از دستگاه فلزیاب ژینور Ginour باید رعایت کنید:

  • توجه داشته باشید که حساسیت دستگاه به درستی تنظیم شده باشد.
  • کوبل دستگاه فلزیاب ژینور Ginour ضد آب است و کنترل گر آن ضد آب نمیباشد.
  • توصیه میکنیم از آن در فضای باز استفاده کنید، زیرا فلزات با چگالی بالا در داخل ساختمان بر دقت دستگاه تأثیر میگذارد.
  • اگر قرار نیست یک هفته یا بیشتر از دستگاه استفاده کنید، باتری را خارج کنید. زیرا ممکن است مواد شیمیایی از باتری خارج شده و قطعات الکترونیکی را از بین ببرد برای استفاده از این محصول باید باطری خشک 2 * 9 ولت را خودتان خریداری کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *