بهترین دستگاه شعاع زن طلا 2024

بهترین دستگاه شعاع زن طلا 2024

بهترین دستگاه شعاع زن طلا 2024

دستگاه های فلزیاب شعاع زن یا همان دوربرد از زمان قدیم معروف بوده و مورد استفاده اپراتور ها قرار میگرفته، اگر محدوده وسیعی را میخواهید کاوش کنید باید مدت زمان بیشتری را صرف جستجو کنید تا به نتیجه مطلوب برسید، دستگاه فلزیاب شعاع زن به اپراتور کمک میکند تا بتواند محدوده را برای کاوش کاهش دهد. در این مقاله بهترین دستگاه شعاع زن طلا را به شما معرفی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که دستگاه های فلزیاب شعاع زن مناسب برای محدوده های وسیع هستند و امکان پیدا کردن محل دقیق اهداف را ندارند و فلزیاب های نقطه زن تصویری، نقطه زن بوقی مناسب برای پیدا کردن نقطه دقیق هدف میباشد در نتیجه برای یک کاوش حرفه ای در جایی که نقطه مشخصی برای شما وجود ندارد به هردو دستگاه نیاز خواهید داشت.

دستگاه فلزیاب شعاع زن دارای انواع مختلف فرکانسی و خوراک خور میباشد، دستگاه های فرکانسی دارای قیمت بالاتری هستند و کارایی دقیق تری را برای کاوشگران فراهم میکند و میتواند در عمق و شعاع بالایی نفوذ کنند. دستگاه های خوراک خور همان طور که از اسم آن ها مشخص است با استفاده از خوراکی که شما به دستگاه میدید به جستجو میپردازد و عمق و شعاع آنها کمتر از شعاع زن فرکانسی میباشد اما قیمت آنها کمتر است.

درصد خطا در فلزیاب های شعاع زن فرکانسی بسیار پایین تر و کارایی راحت تری نسبت به دستگاه ردیاب خوراک خور دارد. فلزیاب شعاع زن بر اساس امواج و فرکانس ها کار میکنند و هر فلز دارای فرکانس مخصوص خود میباشد، کار با این نوع دستگاه ها نیاز به تمرین و تکرار دارد تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

بهترین دستگاه شعاع زن طلا 2024 را میتوان فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس 6 معرفی کرد که دارای کاربرد نقطه زنی و شعاع زنی میباشد با خرید این فلزیاب میتوانید نسل جدید فلزیاب های کامپکس را داشته باشید، این فلزیاب در حالت نقطه زنی عمق 3 الی 4 متر را برای اپراتور فراهم میکند و امکان شعاع زنی تا 1000 متر را دارد. این فلزیاب با 3 دیسک جستجو امکان کاوش در عمق های بالا همچنین کشف اهداف کوچک را برای شما فراهم میکند و با 6 حالت منو  برای شعاع زن میتوانید با توجه به نیاز خود آن را تنظیم کنید.

فلزیاب کامپکس ایکس 6

 

معرفی بهترین دستگاه شعاع زن طلا 2024

 یکی از بهترین دستگاه شعاع زن طلا 2024 براساس نظر کاوش گران فلزیاب آکااس هفت آنتن میباشد که با استفاده از یونیت آن میتوانید انواع فلزات گرانبها را تشخیص دهید این فلزیاب امریکایی مجبوبیت زیادی را در ایران و دیگر کشور ها بدست آورده است. این طلایاب دارای 6 آنتن فرعی و یک آنتن اصلی برای تشخیص و جستجو است. سیستم کاری این دستگاه فرکانسی میباشد.

خرید فلزیاب شعاع زن

  • فلزیاب تک آنتن AKS

مدل دیگر از فلزیاب aks  که به مدل تک آنتن معروف است دارای قدرت کمتری نسبت به مدل جدیدتر خود یعنی فلزیاب هفت آنتن آکااس دارد ولی هردو فرکانسی هستند، تفاوت این فلزیاب با مدل هفت آنتن آن در مقدار عمق و شعاع مورد کاوش همچنین تعداد آنتن ها میباشد.

 

فلزیاب های خوراک خور از زمان قدیم دربین مردم مرسوم بوده و بیشتر افراد با آن اشنایی دارند، این فلزیاب ها با جیوه کار میکنند به همین دلیل به عنوان فلزیاب جیوه ای نیز شناخته میشوند این فلزیاب ها دارای قیمت کمی میباشند و نیاز به تمرین و تکرار دارند. فلزیاب خوراک خور با توجه به خوراکی که در محفظه آن قرار میدهید برای شما به کاوش میپردازد و در صورتی که خوراکی داده نشود دنبال حفره میگردد.

ردیاب شعاع زن خوراک خور

 

فلزیاب شعاع زن مگ پرسون دارای قابلیت تنظیم برای کاوش در شعاع های 150 متر، 500 متر، 1000 متر، 1500 متر، 2000 متر میباشد و میتوانید یک عملکرد عالی از آن دریافت کنید. طراحی این دستگاه به گونه ای میباشد که اپراتور امکان دسترسی آسان به منو و تنظیمات دستگاه را دارد و حتی افراد مبتدی میتوانند به جستجو یپردازند.

وجه داشته باشد میزان شارژ دستگاه در دقت و قدرت آن تاثیر دارد حتما از شارژ بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید و دستگاه را بیشتر از 2 ساعت داخل شارژ نگهداری نکنید زیرا  این دستگاه فست شارژ است و سبب خرابی باتری دستگاه میشود با شارژ کامل این فلزیاب میتوانید تا 10 ساعت به جستجو بپردازید. صفجه نمایش موچود در دستگاه شعاع زن مگ پرسون اطلاعات مفیدی را در اختیار اپراتور قرار میدهد.

ردیاب طلا مگ پرسون

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *