اسکنر سه بعدی Evo

اسکنر سه بعدی Evo

اسکنر سه بعدی Evo

اسکنر سه بعدی Evo از برند GroundTech یک دستگاه منحصر به فرد در زمینه کشف فلزات پنهان شده است، که با استفاده از یک پروب اندازه گیری ویژه کار میکند، برای اسکن زمین سه بعدی منطقه جستجو برای یافتن اجسام فلزی استفاده میشود. فلزیاب Evo با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود داده های اسکن را ثبت میکند و تجزیه و تحلیل سه بعدی با صفحه نمایش دستگاه را به راحتی میتوانید انجام دهید.

اسکنر سه بعدی Evo از برنامه خاصی برای نمایش داده ها به صورت گرافیک سه بعدی استفاده میکنند که جزئیات کامل شی مدفون را در منطقه جستجوی نمایش میدهد. با استفاده از برنامه تجزیه و تحلیل، اپراتور میتواند اطلاعات دقیقی درباره گنج طلا، از جمله عمق هدف و موقعیت آن و حتی نوع فلز مدفون شده بداند.

طلایاب Evo یک دستگاه همه کاره چند منظوره است و میتوان برای تشخیص گنج، اکتشاف باستان شناسی، کشف حفره و سایر کاربردها استفاده کرد. اسکنر سه بعدی Evo به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک خود، تجربه ای راحت در زمینه های جستجو در مکان ها و زمین های مختلف را به کاربر میدهد.

اسکنر سه بعدی Evo

ویژگی اسکنر سه بعدی Evo

  • فناوری اسکن سه بعدی زمین

 سنسور اندازه گیری ویژه در اسکنر سه بعدی Evo مجهز به فناوری خاصی است که از سنسورهای داخلی مخصوص استفاده میکند برای انجام یک اسکن سه بعدی از زمین با دریافت سیگنال های میدان مغناطیسی و میدان یونی از زمین، این میدان ها به مرور زمان در اطراف اجسام فلزی زیرزمینی تشکیل میشوند.

این سیگنال ها به صورت دیجیتالی در حافظه دستگاه ذخیره میشوند تا بعدا پردازش شوند و به نقشه های سه بعدی تبدیل شد که ساختار دقیق زمین اسکن شده شامل تمام اشیاء مدفون شده و خاک و فضاها را نشان میدهد.

  • کاوشگر اندازه گیری

پروب اندازه گیری (حسگر اسکن) مورد استفاده در اسکنر سه بعدی Evo دارای طراحی ارگونومیک مدرن و به شکل چوب است. طول آن را میتوان با استفاده از حلقه های تنظیم در امتداد بدنه آن تنظیم کرد کاوشگر اندازه گیری در بالای خود دارای یک صفحه از دکمه های کنترلی است که برای روشن، خاموش کردن دستگاه و انتخاب حالت های تشخیص، به علاوه یک دکمه شروع در سمت دیگر که برای ضبط داده های اسکن استفاده میشود.

  • سیستم جستجو

اسکنر سه بعدی Evo دارای دو حالت اسکن مختلف است که میتوان از آنها برای اهداف مختلف استفاده کرد و بسته به حالت انتخاب شده، تجسم متفاوتی را روی صفحه نمایش ارائه میدهد. به بررسی این دو حالت جستجو فلزیاب EVO میپردازیم.

  • حالت جستجوی زنده

حالت جستجوی در  زنده در اسکنر سه بعدی Evo امکان انتقال همزمان داده ها را به صورت دو بعدی فراهم میکند. کاربر میتواند اجسام با اثر مغناطیسی، اجسام فلزی، حفره ها و سازه هایی را که در زیر زمین مدفون شده اند ببیند. برای استفاده از عملکرد جستجوی زنده، نماد جستجوی زنده را در برنامه فشار دهید.

یا دکمه LIVE را روی بدنه اصلی پروب فشار دهید، لامپ کوچک آبی روی صفحه کلید فعال میشود. این حالت اسکن داده های دریافتی (سیگنال ها) را مستقیماً در زمان واقعی روی صفحه تبلت به صورت نمودار دوبعدی نمایش میدهد و تجسم میکند. با راه رفتن به مکان های مختلف به روز میشود، تغییرات زمین در قالب یک نمودار منحنی ارائه میشود، با انحناهایی به سمت بالا یا پایین و تغییر رنگ که نشان دهنده نوع اجسام فلزی مدفون است.

  • حالت جستجوی زمینی سه بعدی

جستجوی زمینی سه بعدی پر استفاده ترین حالت تشخیص در اسکنر سه بعدی Evo است زیرا بهترین نتایج را ارائه میدهد. در این حالت، کاربر از سنسور برای انجام یک اسکن سه بعدی زمین با جزئیات استفاده میکند، سپس این داده های اسکن ذخیره شده به نمودار سه بعدی تبدیل شد که زمین و اجسام فلزی مدفون آن را نشان میدهد.

عملکرد جستجوی زمینی دارای دو عملکرد مختلف خودکار و دستی است. برای استفاده از عملکرد جستجوی زمین، حتماً اتصال بی سیم را با دستگاه برقرار کنید. پس از اتصال، میتوانید عملکرد جستجو را با کلیدهای روی دستگاه یا با منوی فرعی برنامه انتخاب کنید.

  • تجزیه و تحلیل گرافیک سه بعدی

اسکنر سه بعدی Evo همراه با تبلت اندرویدی برای نمایش داده های اسکن دو حالت دارد همچنین تبلت دارای برنامه نصب شده است که برای کنترل دستگاه و دریافت داده های اسکن از طریق اتصال بی سیم استفاده میشود، بنابراین کاربر میتواند تمام اطلاعات دقیق زمین اسکن شده از جمله تمام اشیاء و حفره های فلزی مدفون ارائه دهد.

معرفی انواع فلزیاب های تصویری شرکت افشار

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *