چگونه طلا پیدا کنیم

چگونه طلا پیدا کنیم

چگونه طلا پیدا کنیم

هر کاوشگری رویای پیدا کردن گنج را در سر خود میپروراند. یکی از راههای محقق کردن این رویا کاوش تکه های طلا است و پیدا کردن تکه های طلا با فلزیاب امری ساده به نظر میرسد-در محیط هایی که طلا پیدا شده است فلزیاب خود را بچرخانید و با شنیدن صدای بوق طلای شما آماده است این امر واقعا میتواند چالش برانگیز باشد و در عین حال بسیار سود آور.

برای کمک در پیدا کردن تکه های طلا ما لیستی از حقایق و راهنمایی ها را آماده کرده ایم که کاوش شما را کارآمد تر و سود آورتر میکند.اولین چیزی که قبل از شروع کاوش تکه های طلا باید مد نظر داشته باشید این است که از چه نوع فلزیابی استفاده کنید؟

وقتی تمامی فلزیاب های معمول میتوانند طلا را پیدا کنند به نظر شما استفاده از انهایی که اختصاصا برای کاوش طلا ساخته شده اند باعث نمیشود که دست آورد های بیشتری داشته باشید؟ بسیاری از فلزیاب های معمول به راحتی یک حلقه طلایی را در عمق کم زمین پیدا میکنند اما برای تکه های طلا که ممکن است بسیار ریزتر باشند باید از دستگاه هایی استفاده کرد که مخصوص یافتن تکه های طلا طراحی شده باشند.

چگونه طلا پیدا کنیم

نکات و راهنمایی های ضروری هنگام کاوش طلا :

  • فلزیاب های معمول قادر به پیدا کردن تکه های طلا به اندازه یک دانه غلات هستند و عمق کاوش این فلزیاب ها بستگی به اندازه تکه طلا دارد و میتوانند یک تکه بزرگ را نهایتا در عمق ۳۰ تا ۴۰ سانتی متری سطح زمین پیدا کنند. دانستن این نکته میتواند کمک زیادی به ما کند: هرچه اندازه تکه طلا کوچک تر باید به سطح زمین نزدیک تر است و احتمال پیدا شدن انها در عمق ۵ تا ۱۰ سانتی متری بسیار بیشتر است.
  •  هرچه فرکانس کاری فلزیاب شما بیشتر باشد حساسیت آن برای پیدا کردن طلا بیشتر است و در عین حال ممکن است حساسیت فلزیاب شما را به آهن معدنی بیشتر کند و اگر مکانی حاوی مقدار زیادی آهن را کاوش میکنید ممکن است سیگنال های اشتباه زیادی دریافت کنید.
  • فلزیاب های با فرکانس کاری پایین حساسیت کمتری نسبت به تکه های طلا دارنداما کارکرد بهتری در زمین هایی با مقدار بالای آهن دارند.بنابراین ممکن است بهترین انتخاب شما استفاده از یک دستگاه PI باشد زیرا این دسته از دستگاهها در نادیده گیری سیگنال های مزاحم عملکرد بسیار بهتری دارند و میتوانند تکه های بزرگتری را در عمق بیشتری پیدا کنند.
  • بسیاری از فلزیاب ها دارای تنظیمات بالانس دستی سطح زمین هستند و به شما این امکان را میدهن تا دستگاه را متناسب با محیط کاوش تنظیم کنید و اگر محیط کاوش شما زیاد دارای ترکیبات آهن معدنی نیست به تنظیمات زیادی نیاز ندارید. استفاده از یک دستگاه با بالانس اتوماتیک نیز میتواند در این راه کمک کننده باشد.

در ادامه مباحث چگونه طلا پیدا کنیم باید به نکات زیر توجه داشت :

فلزیاب هایی نیز که برای کاوش طلا ساخته شده اند سایر فلزهای رسانا را پیدا میکنند اما دارای قابلیت نادیده گیری سیگنال های آهن و فولاد و … هستند. فلزیاب های PI در تفکیک این نوع زباله ها عملکرد خوبی ندارند.

تکه های طلا معمولا به صورت تکی پیدا نمیشوند و وقتی شما یک تکه را پیدا میکنید باید به این فکر کنید که در آنجا تکه های بیشتری هست! این بدین معنا نیست که تکه های بیشتر دقیقا در زیر تکه پیدا شده هستند. پس با دقت بیشتری محیط اطراف را کاوش و حفاری کنید.

  • بیشتر متد های پیدا کردن طلا مستلزم وجود آب در نزدیکی اهداف هستند. پس محل های اطراف رودخانه ها و سر چشمه های آب کاوش شده اند و شانس شما برای پیدا کردن طلا در محل های دور از منابع آبی حتی در ارتفاعات بیشتر است.
  • برای پیدا کردن طلا به جاههایی بروید که قبلا طلا پیدا شده است. شما میتوانید در این محیط ها کاوش کنید اما انتظار زیادی نداشته باشید که یافته های زیادی داشته باشد.پس به دنبال نقاطی در آن نزدیکی باشید که دست نخورده باشند یا کمتر کاوش شده باشند.
  • در پایان مباحث چگونه طلا پیدا کنیم همیشه به یاد داشته باشید که برای کاوش در اماکن خصوصی و دولتی و … اجازه های لازم را بگیرید و یک کاوشگر با مسئولیت باشید و اگر جایی حفره ای را ایجاد کردید آن را پرکنید و از اسیب رساندن به محیط های مختلف بپرهیزید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

فلزیاب نقطه زن گرت اپکس APEX

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09371414171 خط ثابت: 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *