نرم افزار فلزیاب تصویری

نرم افزار فلزیاب تصویری

نرم افزار فلزیاب تصویری

همه فلزیاب های تصویری از نرم افزار مخصوص برای تبدیل دیتا های دریافتی به تصویر استفاده میکنند. این نرم افزار ها متفاوت بوده اما مشهورترین آنها نرم افزار ویژوالایزر شرکت آلمانی OKM است که تقریبا بر روی همه ی دستگاههای ساخت ایران نصب است. این نرم افزار را میتوان بهترین و دقیق ترین نرم افزار موجود دانست که آموزش آن را از مبتدی تا پیشرفته به تمام خریداران خود ارایه میداریم.

یادگیری کار با این نرم افزار میتواند کمک بسیار زیادی به اپراتور فلزیاب کرده و او را در تصحیح خطاها یاری دهد.تصاویر خروجی از این نرم افزار تصاویری متشکل از اشکال با طیف های رنگی متفاوت است که در آن هر رنگ دارای معنا و مفهومی میباشد.تفسیر این تصاویر نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد و از عهده هر کسی بر نمی آید.

هر دستگاهی که به این نرم افزار مجهز باشد میتواند اطلاعات زیاد و دقیقی در رابطه با هدف از قبیل اندازه , ابعاد , جنس و عمق را به اپراتور ارائه بدهد. استفاده از قابلیت سه بعدی نشان دادن تصاویر میتواند تونل ها و حفرات نیز را نمایان سازد و اندازه گیری و نشان دادن این اطلاعات هیچ ارتباطی به شرایط محیط ندارد و نرم افزار Visualizer بدون در نظر گرفتن این عوامل به نمایش دقیق اطلاعات و داده های دریافتی از دستگاه بپردازد. این نرم افزار به صورت خودکار سیگنال ها و اهداف مزاحم و اضافی را حذف میکند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند ، می باشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

 

فلزیاب Fast Tracker ساخت آمریکا

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس افشار

09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *