قیمت دستگاه اسکنر تصویری

قیمت دستگاه اسکنر تصویری

اسکنر تصویری چیست؟

اسکنر ها معمولا به دستگاههایی گفته میشوند که قابلیت ارائه تصویر از زیر زمین را دارند. اما منظور از تصویر، مثل تصویری که دوربین گوشی شما میگیرد نیست. اسکنر ها از سنسور های مگنومتر استفاده میکنند که بر اساس میدان مغناطیسی کار میکنند و تصویری خروجی که از آن ها به صورت گراف های رنگی میباشد. استفاده از این دستگاهها چند سالی است که با استقبال کاوشگران مواجه شده و توانسته اند در بازار به فروش خوبی دست پیدا کنند. گنج یاب اسکنر قادر است تا علاوه بر تشخیص فلز در زیر زمین، ابعاد و عمق حدودی آن را نیز مشخص کند. این دستگاهها علاوه بر داشتن قدرت تفکیک مناسب باید دارای عمق کاوش مناسبی هم باشند.

قیمت دستگاه اسکنر تصویری

قیمت دستگاه اسکنر تصویری

اسکنر ها هم مانند دیگر فلزیاب ها دارای قیمت متغییری هستند و بستگی به قابلیت ها و امکاناتی که ارائه میدهند دارد. در این اسکنر ها یکی از مواردی که در قیمت دستگاه بسیار تاثیر گذار میباشد، نوع سنسور مگنومتری است که سرکت تولید کننده در آن استفاده میکند.

زیرا هرچه این سنسور های از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند، تصاویر خروجی نیز کیفیت بالایی دارد. از طرف دیگر نوع مهم است که چه شرکتی اسکنر مربوطه را تولید کرده است، تولید داخلی است یا خارجی. زیرا همان طور که قبلا هم گفتیم دستگاه های خارجی برای ورود به بازار داخلی دارای ممنوعیت هستند و اکثر از راه های غیر قانونی وارد میشوند که این خود باعث افزایش قیمت آن میشود.

نحوه کار اسکنر های تصویری

این دستگاه ها معمولا از نرم افزار های خاصی برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات خروجی بهره می برند که معروف ترین آن ها نرم افزار ویژوالایزر می باشد که ساخت شرکت OKM میباشد و اکثر فلزیاب های تولید داخل نیز از این نرم افزار استفاده می کنند. استفاده از این نرم افزار ها باعث میشود تا بتوان اطلاعات و جزئیات بیشتری از هدف را بدست اورد که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ما میشود.

معرفی بهترین اسکنر تصویری فلزیاب

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *