قویترین فلزیاب پالسی

قویترین فلزیاب پالسی

قویترین فلزیاب پالسی

فلزیاب های بوقی با سیستم کاری پالسی ( pulse induction ) پرکاربرد ترین دستگاههای گنج یاب در جهان هستند. دلیل کاربرد آنها در گنج یابی عمق نفوذ بسیار بالای آنها در مقایسه با دیگر فلزیاب هاب بوقی موجود میباشد. بر خلاف سیستم های VLF این دستگاهها از یک کویل هم به عنوان فرستنده و هم گیرنده استفاده میکنند و ممکن است از دو یا سه سیم پیچ به صورت همزمان استفاده کنند. یک فلزیاب پالسی معمول به صورت میانگین ۱۰۰ پالس در ثانیه ارسال میکند. البته این مقدار بنا به تشخیص شرکت سازنده میتواند بسیار کمتر یا بسیار بیشتر نیز باشد.

نحوه عملکرد فلزیاب های پالسی

مدار الکتریکی به کار رفته در این دسته از فلزیاب ها طول پالس بازگشتی را اندازه گیری میکند و با مقایسه آن با طول اولیه پالس ارسالی میتواند به این موضوع پی ببرد که در زیر زمین یک میدان مغناطیسی دیگر ( میدان مغناطیسی ای که فلز به وجود آورده است ) وجود دارد یا خیر. قدرت تفکیک در این دسته از فلزیاب ها وجود دارد همچنین عملکرد آنها در زمین های معدنی که فلزیاب های VLF در آن ها با مشکل مواجه هستند بسیار خوب است و عمق کاوش آنها نیز بیشتر از فلزیاب های VLF است. در ادامه مقاله به بررسی قویترین فلزیاب پالسی میپردازیم.

معرفی قویترین فلزیاب پالسی

قویترین فلزیاب پالسی نوا پلاس

فلزیاب طلایاب بوقیNOVA مدل پلاس یکی از  قویترین فلزیاب پالسی میباشد. این دستگاه از حساس ترین و مطمئن ترین فلزیاب هایی است که در حال حاضر موجود میباشد. این دستگاه حاصل سال ها تلاش و تحقیق میباشد. تلاش های زیادی برای ساخت این مدل دستگاه شده است از جمله امکان طبقه بندی فلزات نیز فراهم شده است. فلزیاب NOVA مدل پلاس دستگاهی میباشد که جهت کشف هر گونه هدف فلزی مدفون شده در اعماق زمین یا داخل دیوارها و لابه لای صخره ها یا در آب با لوپ ۵۰ ضد آب مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاه طوری طراحی شده که میتوان از لوپ های بزرگ و کوچک استفاده کرد. دستگاه فلزیاب نوا NOVA مدل پلاس با استفاده از پیشرفته ترین قطعات الکترونیک دنیا به صورت دیجیتال عمل میکند و در نوع خود منحصر به فرد میباشد این دستگاه به عنوان قویترین فلزیاب پالسی شناخته میشود. این دستگاه توسط میکروکنترول های پیشرفته به تجزیه و تحلیل سیگنال ها میپردازد و اهداف واقعی را از غیر واقعی تشخیص میدهد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی ارزان قیمت، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *