فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا

فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا

فلزیاب FISHER F22 محصول کشور آمریکا یک فلزیاب حرفه ای با قابلیت های پیشرفته ازفلزیاب های سری F شرکت فلزیاب فیشر آمریکا میباشد. دستگاه گنج یاب FISHER F22 یک فلزیاب ضدآب چند منظوره با وزن بسیار سبک و حساسیت و دقت مثال زدنی است.

فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا از پیشرفته ترین فلزیاب های این کمپانی میباشد که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است این فلزیاب از قدرت بسیار بالایی در هنگام کاوش سکه برخوردار است همچنین لذا قادر است عتیقه‌جات را برای شما به راحتی شناسایی کند.

یکی دیگر از ویژگی های این فلزیاب قابلیت ضد آب بودن آن است که شما میتوانید با این فلزیاب در روزهای بارانی یا در زیر آب به کاوش بپردازید این فلزیاب دارای نمایشگری بر روی خود میباشد که اطلاعاتی مانند عمق هدف اندازه هدف درصد باتری و بسیاری امکانات دیگر روی نمایشگر برای شما به نمایش گذاشته است.

فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا برای کاربرد های زیر پیشنهاد میشود

  • کاوش سکه
  • کاوش عتیقه جات
  • جست و جو در ساحل
  • جست و جو در مناطق با آب و هوای متغیر

فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا

برخی از ویژگی های فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا

  • طراحی ضد آب بدنه
  • وزن بسیار سبک ۱/۱ کیلوگرمی
  • صدای قابل تنظیم در ۲۰ سطح مختلف
  • حساسیت قابل تنظیم در ۱۰ سطح مختلف
  • ۴ مد مختلف کارکرد (سکه ، جواهرات ، مصنوعات و …)
  • کار با باطری های ۲AA با زمان شارژدهی بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت
  • طبقه بندی هدفهای مختلف به صورت شناسه عدد ۱ تا ۹۹
  • دارای ۴ حالت جستجوی مختلف
  • دارای کویل استاندارد ۹ اینچ
  • فرکانس کاری ۷/۶۹ کیلوهرتز
  • گارانتی و خدمات پس از فروش (محدود در کشورهای خارجی)

فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا دارای وزن بسیار سبک میباشد تنها با مضمون ۱۱ کیلوگرم شما میتوانید به مدت زیادی کاوش کنید و هرگز احساس خستگی نکنید از بهترین متریال های اولیه ساخته شده که دستگاه را در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم ساخته است. آیا در مکانی کاوش میکنید که نیاز دارید کسی متوجه شما نشود شرفخانه این دستگاه از قابلیت تنظیم صدا پشتیبانی میکند شما میتوانید صدای این دستگاه را در مکان هایی که میخواهد به صورت بی صدا کاوش کنید کم کنید.

شما میتوانید صدا را از صفر تا ۲۰ درجه تنظیم کنید. فرکانس کاری پایین ۷/۶۹ کیلوهرتز به معنای طول موج کوتاه و تر و دقت بیشتر است یعنی شما میتوانید با دقت بسیار بالا و فوق العاده ای به کاهش انواع سکه و تکه های طلاب پردازید همچنین کویل ۹ اینچی استاندارد آن باعث میشود جستجو بسیار راحت و سریع انجام شود. لازم به ذکر است که فیشر از اولین شرکت های سازنده فلزیاب در دنیا همچنین یکی از برترین تولیدکنندگان این عرصه هم اکنون میباشد.

حساسیت قابل تنظیم فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا

قابلیت تنظیم حساسیت امروزه در فلزیابها به تکنولوژی ضروری تبدیل شده به صورتی که اگر این تکنولوژی وجود نداشت دستگاه با خطای بسیار زیادی در هنگام شناسایی فلز در مکان‌هایی که املاح معدنی زیاد است مواجه میشدند اما خوشبختانه فیشر از یک تکنولوژی بسیار پیشرفته برای تنظیم حساسیت فلزیاب استفاده نموده که شما میتوانید در مکان هایی که املاح معدنی زیاد است با کم کردن حساسیت دستگاه درصدخطای دستگاه را تا حد بسیار زیادی کنترل کنید.

 

فلزیاب FISHER F22 ساخت امریکا

اگر شما از کاوشگران حرفه ای هستید که همواره به دنبال موفقیت بوده اید این دستگاه بهترین گزینه برای شما میباشد و میتواند شما را به موفقیت ای که دنبالش بودید برساند البته باید گفت این دستگاه بیشتر برای یافتن سکه و تکه های طلا در ساحل و بیابان ها استفاده میشود و آنچنان استفاده‌ای برای کاوش گنج های باستانی ندارد در این مورد باید از یک فلزیاب پالسی با کیفیت بهره برد که شرکت فلزیاب افشار شرکتی بزرگ در زمینه تولید فلزیاب های پالسی در ایران میباشد که دستگاه های این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است این شرکت با سابقه ۱۷ ساله خود خود را به مشتریان این عرصه را اثبات نموده است.

 دستگاه گنج یاب بوقی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *