فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب تصویری

بسیاری از جستجوگران به دنبال خرید فلزیاب تصویری با عملکرد بالا میباشد که بتوانند یک نتیجه مطلوب را از کاوش بدست آورند. دستگاه های فلزیاب تصویری که دارای سیستم تشخیص مگنومتر هستند علاوه بر شناسایی فلز توانایی اسکن و ارائه تصویر فلز را دارد. دستگاه های فلزیاب تصویری با ساخت تصاویر سه بعدی به کاربر این امکان را میدهند تا هدف مورد نظر را بهتر ببیند و عمق کاوش را پیدا کند این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود و از کاوش بیهوده جلوگیری میکند. دستگاه های تصویری اگر دارای کیفیت مناسبی باشند میتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

از دستگاه فلزیاب تصویری جهت تشخیص حفره ها و فضاهای خالی ( تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه، خاک دست ریز، سنگچین ) و فلزات با ارزش  استفاده میشود. دستگاه فلزیاب تصویری با نام های اسکنر تصویری، فلزیاب تصویری، گنج یاب تصویری، اسکنر مگنومتر، اسکنر جی پی آر شناخته میشود که دارای انواع مختلف و کارایی های متفاوت هستند، قبل خرید فلزیاب تصویری توجه داشته باشید از چه شرکتی و چه نوع اسکنری خریداری میکنید.

برای گرفتن یک اسکن اصولی باید کار با اسکنر را به صورت حرفه ای آموزش ببینید و نیاز به تمرین و تکرار دارد، همچنین برای تجزیه و تحلیل اسکن های مورد نظر نیاز به نرم افزار مخصوص دارید. نرم افزار ویژوالایزر یکی از نرم افزار های کاربردی برای دستگاه های تصویری است با خرید فلزیاب تصویری از شرکت فلزیاب افشار به صورت رایگان آموزش کامل کار با اسکنر و تجزیه و تحلیل اسکن هارا آموزش میبینید.

انواع دستگاه فلزیاب در بازار وجود دارد که هرکدام دارای کارایی های متفاوتی میباشد اگر از افراد مبتدی هستید و اطلاعات زیادی درباره دستگاه های فلزیاب ندارید و همچنان قصد خرید فلزیاب تصویری را دارید در این مقاله جدیدترین و بهترین دستگاه های تصویری را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی جدیدترین فلزیاب تصویری

فلزیاب توربو 20000

اسکنر تصویری توربو 18000

فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

فلزیاب تصویری G3-6500

نحوه کار دستگاه های تصویری

در فلزیاب، طلایاب یا گنج یاب ها با کمک عبارت عددی یا تصویر عددی تغییراتی که در اسکن گرفته شده است را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده میتوانید کنید  که متناسب با تغییرات حاصله در سیستم فلزیاب که  مربوط به سخت‌افزار سیستم به صورت عددی یا تصویری منتقل میگردد، این انتقال به صورت لکه‌ رنگ یا عدد در برنامه نرم‌افزار صفحه نمایش‌گر آشکار میگردد.

فلزیاب های تصویری با تجزیه و تحلیل سیگنال های دریافتی شکل تقریبی هدف، عمق و ابعاد آن را نمایش میدهند. ارائه تصاویر سه بعدی میتواند کمک بسیار زیادی به کاوشگران کند. یک نرم افزار گرافیکی وظیفه تحلیل و تجزیه داده های دریافتی و تبدیل آن ها به گراف های تصویری و رنگی را بر عهده دارد و در تصاویر دو بعدی از رنگ تصاویر میتوان به اطلاعات مورد نیاز در مورد محیط کاوش دست یافت. در تصاویر سه بعدی علاوه بر رنگ ها میتوان یک شماتیک کلی و حدودی با دقت مناسب نیز از محیط و اهداف دفن شده به دست آورد. که با چرخش و زاویه دید 360 درجه میتوان شکل و ابعاد اجسام را دید.

رنگها در اسکن گنج یابی

دستگاه های اسکنر فلزیاب دارای نرم افزار مخصوصی میباشند که در هنگام اسکن رنگ های مختلفی را در نمایشگر نشان میدهد که  با توجه به نرم افزار شما هر کدام نشانگر چیزی است  در نرم افزار ویژوالایزر رنگ ها در دستگاه اسکنر گنج یاب شامل رنگ آبی، سبز، زرد و قرمز میباشد. نرم افزار Visualizer 3D یکی از معروف و مجبوب ترین نرم افزار ها میباشد که با قابلیت هایی که در اختیار اپراتور قرار میدهد میتواند کمک زیادی در تشخیص و شناسایی اهداف با ارزش داشته باشد. این دستگاه های تصویری برای گنجینه های قدیمی که سال ها در زیر خاک مانده بسیار مناسب میباشد.

  • آبی : حفره
  • سبز : وجود خاک بکر و طبیعی
  • زرد : نمایانگر خاک آلوده به فلزات
  • قرمز : وجود انواع فلزات

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *