بهترین فلزیاب بوقی

بهترین فلزیاب بوقی

بهترین فلزیاب بوقی

دستگاه فلزیاب بوقی با استفاده از امواج صوتی به تشخیص اشیاء با ارزش میپردازد و برای تشخیص انواع اشیاء پنهان شده در زیر زمین مناسب است، فلزیاب های بوقی دارای یک دیسک هستند که به لوپ، کویل نیز معروف هستند که با کمک این دیسک به جستجو میپردازند ابعاد این دیسک در عمق کاوش دستگاه بسیار تأثیر دارد.

دیسک فلزیاب با استفاده از نیروی الکترومغناطیسی که به زمین ارسال میکند میتواند با رسیدن به انواع فلزات مثل طلا، نقره، برنج با صدای بوق اپراتور را از وجود فلز مطلع کند. برخی از دستگاه ها دارای تقکیک هستند که میتوانید با کمک آن فلزات مزاحم را حذف کنید تا درصد خطای شما برای حفاری کاهش باید. اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه فلزیاب بوقی هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین فلزیاب بوقی با توجه به نیاز شما از جستجو متفاوت است این دستگاه ها دارای انواع پالسی و VLF هستند که اگر بخواهیم توضیح مختصری برای این نوع فلزیاب ها بگوییم میتوان گفت فلزیاب ها با سیستم کاری VLF دارای عمق کاوش کمی میباشد و در بهترین حالت میتواند تا 1 متر 50 سانت کاوش کند ولی تفکیک این دستگاه ها دارای قدرت بالایی میباشد، مدل دیگر فلزیاب های بوقی که دارای سیستم پالسی هستند عمق کاوش 3 الی 4 متر را به شما ارائه میدهند و با توجه به مدل دستگاه دارای بالانس دستی یا اتوماتیک هستند.

 طلایاب بوقی NOVA مدل پلاس بهترین فلزیاب بوقی با سیستم پالسی است کارایی و عملکرد این دستگاه با دقت و حساسیت بالا باعث موفقیت اپراتورها شده به دلیل سیستم یکپارچه آن که باعث میشود اپراتور به راحتی در تمامی مناطق بتواند بهترین استفاده را از دستگاه ببرد. اپراتور با فلزیاب نوا مدل پلاس میتواند در مناطق کوهستانی از لوپ 50 سانتی متر به دلیل نفوذ بهتر استفاده کند و در مناطق جنگلی از دیگر لوپ 25 سانتی متر دستگاه استفاده کند.

فلزیاب بوقی نوا

ویژگی بهترین فلزیاب بوقی

فلزیاب بوقی نوا با بالانس اتوماتیک وکارایی آسان به یکی از بهترین فلزیاب بوقی معروف میباشد که میتوانید یک کاوش با نتیجه عالی را در اختیار شما قرار دهد همچنین دارای دفترچه راهنمای فارسی میباشد که تمام نیاز های شمارا برای یک اپراتوری حرفه ای فراهم میکند. از ویژگی هایی که این فلزیاب را به بهترین فلزیاب بوقی تبدیل کرده است میتوان به تفکیک دقیق و پایداری دستگاه در زمین های مختلف اشاره کرد دکمه تنظیم کردن اتوماتیک کار شما را بسیار آسان میکند و قابلیت شارژ سریع باطری دستگاه وجود دارد که میتوانید به راحتی دستگاه را شارژ کرده و تا 8 ساعت یه صورت مداوم به کاوش بپردازید.

فلزیاب نوا پلاس همراه با خود دارای لوازم جانبی نیز میباشد این طلایاب دارای یک کیف چرمی، شارژر دستگاه و دارای 3 لوپ برای کاوش در مناطق و عمق های متفاوت است همچنین یک کیف برزنتی که میتوانید تمام تجهیزات دستگاه را داخل آن قرار داده و به راحتی دستگاه را با خود جابه جا کنید. فلزیاب بوقی نوا پلاس توانسته کارایی مشابه لورنز را ارائه دهد و مناسب برای خاک ایران است.

فلزیاب بوقی نوا پلاس

معرفی دستگاه گنج یاب بوقی

 فلزیاب کامپکس ایکس 5

فلزیاب کامپکس ایکس 6

معرفی دستگاه فلزیاب تصویری

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *