انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب

انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب

انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب

سنسور و سوپر سنسور فلزیاب در واقع همان فلزیاب های تصویری یا اسکنر فلزیاب هستند که دارای انواع مختلفی هستند هرکدام از این دستگاه ها بر اساس عملکرد و عمق موردکاوش دارای قیمت های متفاوتی هستند. در این مقاله به معرفی انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب در رنج قیمت های متفاوت میپردازیم توجه داشته باشید تمامی این دستگاه ها دارای کیفیت و عملکرد بالایی میباشند و تفاوت قیمت آنها در عمق کاوش و حساسیت میباشد.

تمامی این فلزیاب ها با استفاده از یک نرم افزار تخصصی قابلیت اسکن و آنالیز را دارند همراه این دستگاه های فلزیاب یک دفترچه فارسی راهنما ارائه میشود که تمام نیاز های آنالیز را برای شما برطرف میکند و قابلیت ذخیره اسکن را به شما میدهد تا در یک فرصت ماسب به آنالیز بپردازید. نکته بسیار مهمی که در فلزیاب های تصویری میباشد قدرت تشخیص طلا جدید را ندارد و فقط فلزات قدیمی را میتواند پیدا کند.

معرفی انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب

1.فلزیاب FULL SENSOR TURBO 20000

بیشک یکی قویترین دستگاه های اسکنر فلزیاب تصویری FULL SENSOR TURBO 20000 میباشد که عمق کاوش بالایی را در اختیار اپراتور قرار میدهد و علاوه بر آن در کنار این طلایاب قدرتمند یک لایو سنسور وجود دارد که امکان نمایش زنده در لحظه را برای شما فراهم میکند.

انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب

2.فلزیاب FULL SENSOR TURBO 18000

 فلزیاب FULL SENSOR TURBO 18000 دارای اتصال بی سیم از طریق بلوتوث به لپ تاپ میباشد تا بتوانید اطلاعات مناسبی را برای حفاری بدست بیارید و دارای سرعت پردازی در لحظه بالایی میباشد و فدرت کاوش در انواع خاک هارا به اپراتور میدهد.

انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب

3-فلزیاب SUPER SENSOR G-6500

فلزیاب SUPER SENSOR G-6500 دارای تکنولوژی و فناوری های روز دنیا یک اپراتوری آسان را برای شما فراهم میکندبر اساس متد پردازش و تحلیل سیگنال های مغناطیسی با بالاترین دقت در جهت کشف ناهنجاری اشیا و فلزات مدفون در زمین میباشد.

انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب

اگر به دنبال یک فلزیاب تصویری حرفه ای با قیمت مناسب هستید فلزیاب تصویری x-w با استفاده ازتکنولوژی های ویژه میتواند یک فلزیاب قیمت مناسب با کارایی بالا برای شما باشد.

انواع سنسور و سوپر سنسور فلزیاب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *