آشکار ساز فلز چیست؟

آشکار ساز فلز چیست؟

آشکار ساز فلز چیست؟

آشکار ساز فلز ( که نام دیگری برای فلزیاب است ) دسته ای از محصولات الکترونیکی برای پیدا کردن فلزات در عمق زمین یا در هر محل دیگری است ( برای مثال در صنایع غذایی و … ). آشکار ساز های فلز دارای انواع مختلف و دسته های گوناگون هستند. از مدل های ساده و مبتدی گرفته تا انواع مدل های حرفه ای را میتوان بسته به نیاز تهیه کرد.

برای مثال کسانی که از این دستگاهها به عنوان وسیله ای برای گنج یابی و دفینه یابی استفاده میکنند از مدل های پیشرفته و تصویری استفاده میکنند که قابلیت ارائه تصاویر سه بعدی از زیر زمین را دارا هستند. امروزه شرکت های بسیار زیادی در سراسر دنیا اقدام به طراحی ، ساخت و فروش آشکار ساز فلز میکنند که معتبر ترین های آنها کمپانی های امریکایی ، آلمانی و استرالیایی هستند.

آشکار ساز فلز چیست؟

آشکر ساز های فلزی دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به معروف ترین های آنها میپردازیم :

  • صنعتی
  • دستی
  • تصویری
  • آنتن راداری
  • مگنتی ( دارای سنسور مگنومتر یا سوپر سنسور )
  • پالسی
  • VLF

هرکدام از سیستم های فوق دارای ویگی های مخصوص به خود هستند و برای هدفی مشخص ساخته میشوند و نمیتوان از هرکدام از آنها برای مقصد و هدفی یکسان استفاده کرد. برخی در صنایع غذایی دارای کاربرد هستند و هدف آنها پیدا کردن تکه های ریزی فلزی که به صورت سهوی در مواد غذایی افتاده اند است ، برخی برای مقاصد امنیتی استفاده میشوند و از آنها برای بازرسی بدنی در ورودی اماکن مهم و تجمعات استفاده میشود تا از حمل وسایل غیر مجاز ( مانند چاقو ، اسلحه و … ) برای مقاصد تروریستی جلوگیری شود ، برخی از آنها را برای مقاصد علمی و باستان شناسی و از برخی برای پیدا کردن گنج و دفینه استفاده میشود.

در ساخت آشکار ساز فلز از تکنولوژی های گوناگونی استفاده میشود که از آن جمله میتوان به Pulse Induction و Very Low Frequency اشاره کرد که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود است. در ساخت این دستگاهها مفاهیم دیگری همچون قدرت تفکیک ، بالانس ، عمق نفوذ ، درصد خطا یا تلرانس و … نیز دخیل میشوند و این مفاهیم به خصوص در آشکار ساز فلز ای که برای گنج یابی به کار میرود بیشترین اهمیت را پیدا میکنند اما در انواع دیگر، فاکتورهای دیگری از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند،  توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

ردیاب فرکانسی 

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *