نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

چند نوع فلزیاب وجود دارد

چند نوع فلزیاب وجود دارد

چند نوع فلزیاب وجود دارد؟

فلزیاب‌های تفریحی (VLF)

این دسته فلزیاب‌ها که معمولاً خیلی سبک و بوده و دیسک آن‌ها کوچک (دیسک استاندارد آن‌ها ۲۵ سانتی‌متر) میباشد و عمق کاوش فلز آن‌ها نیز معمولاً کمتر از یک متر میباشد.

به این معنی که یک فلز به شکل مربع به اندازه ۱متر در ۱متر را حداکثر می‌تواند از فاصله یک متری پیدا کند.

فلزیاب‌های تفریحی برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده‌اند این نوع فلزیاب‌ها  صفحه نمایشگری دیجیتالی و پیشرفته ای دارند، فلزیاب‌های تفریحی دارای نمایشگر دیجیتالی میباشند

قدرت تفکیکی کم و بیش برابر با ۸۰٪ دارند. به این منظور که میتوانند فلزات آهنی را از فلزات غیرآهنی با دقت ۸۰ درصد جدا کنند.

فلزیاب‌های پیشرفته‌ای (PI)

فلزیاب‌های پیشرفته، قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب‌ها دیگر را دارا میباشند.

فلزیاب‌های پیشرفته دارای وزن نسبتاً سنگینی هستند زیرا که در آن‌ها به یلت مصرف مضاعف برق از باتری‌های اسیدی مشابه موتورسیکلت استفاده شده و معمولاً خود فلزیاب یا باتری آن‌ها یا هر دوی آن‌ها به کمر بسته میشود.

فلزیاب‌های پیشرفته قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمیتوانند فلزهای آهنی را از غیر فلزی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند اطلاع می‌دهند.

فلزیاب‌های پیشرفته مانیتور ندارد و ساده میباشند.

فلزیاب‌های صنعتی

چند نوع فلزیاب وجود دارد

از فلزیاب‌های صنعتی در صنعت‌های مختلف مثل فرش ماشینی-و صنایع بسته‌بندی- چوب بری و کارخانه‌ها استفاده میشود.

فلزیاب‌های با امکان فرستنده و گیرنده (TR)

فلزیاب‌های فرستنده – گیرنده از یک عدد دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در انتها دستگاه که معمولاً به شکل مربع می‌باشند تشکیل شده‌اند.

فلزیاب‌های فرستنده / گیرنده قدرت تفکیک ندارند و فقط برای پیدا کردن فلزات بزرگ مانند لولهٔ آب و رگه‌های بزرگ فلزی

طراحی شده‌است و گاهی انبوه یاب گفته میشود.

کار کردن با این فلزیاب‌ها سخت بوده و به دلیل دشوار بودن تنظیمات فلزیاب  – گم کردن هدف – اشتباهات زیاد – اشتباه در تعیین محل دقیق فلز – از فروش عمومی زیادی برخوردار نبوده.

فلزیاب‌های فرکانسی

فلزیاب یا طلایاب با فرکانس پایین که از نوع فلزیاب فرکانس القائی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترسهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X میباشد

توان بالای در تشخیص و تفکیک فلزات و اهداف مانند طلا و … را به صورت مجزا از یکدیگر داشته و در هر نوع صحنه کار که خاک بد یا زمین بد یا زمین الوده باشد به راحتی می‌تواند اهداف را تفکیک نموده و تشخیص دهد

و اپراتور فلزیاب یا کاربر فلزیاب باید با این نوع فلزیاب تمرین نموده زیرا با تمرین تجربه بدست اورده و با مهارت خود در هر نوع صحنه کار این نوع فلزیاب فرکانس پایین را متناسب تنظیم نماید تا عامل کشف طلا یا هدف واقعی گردد فلزیاب‌ها در تفکیک و شرایط تشخیص فلزات از جمله طلا، نقره ،مس ، روی ، آهن ، نیکل ، کروم ،آلومینیوم ، برنز ، برنج ، قلع و آلیاژ فلزات به نسبت نوع مدار خود میتواند

تنظیمات تفکیک را دارا باشد و تشخیص فلز آهنی یا فلز بی‌ارزش از فلز غیرآهنی یا فلز با ارزش در اصل تشخیص تفاوت بین فلزات به نسبت تفکیک میباشد.

فلزیاب‌های مغناطیسی

این شرایط متعلق به فلزیاب مغناطیسی و فلزیاب ولتاژ القائی مانند فلزیاب پالسی PI ، فلزیاب VLF ، فلزیاب BFO ،فلزیاب تی ار TR و دستگاه‌های مغناطیس سنج از نوع مگنتومتر یا مگنتی و تسلا میباشد

که عملکرد این دسته فلزیاب‌ها عمل تشخیص تفاوت فاز ایجاد شده از تغییرات مربوط به شرایط میدان مغناطیس در سرجستجوگر یا کویل، لوپ و سنسور مغناطیسی میباشد و هر نوع تغییر مغناطیسی از مواد معدنی یا منابع یا تغییرات لایه‌های زمین در صحنه کار میتواند مانند فلز مورد نظر یا طلا ایجاد واکنش یا پاسخ در این سیستم‌ها ایجاد نماید و تنظیمات تشخیص فلزات در فلزیاب مغناطیسی به صورت همه فلزات ALL METAL و تفکیک DISCRIMINATION یا DISC میباشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند،  توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

شرکت فلزیاب افشار

چند نوع فلزیاب وجود دارد

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب  با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار : 09371414171

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار:

خروج از نسخه موبایل