فلزیاب Simplex ساخت ترکیه

فلزیاب Simplex ساخت ترکیه

شرکت های ترکیه ای Nokta و Makro در اقدامی مشترک اقدام به تولید فلزیاب Simplex کرده اند که فلزیابی میان رده و با قابلیت های شگفت انگیز است. این کمپانی ها در مورد این فلزیاب عنوان کرده اند:” اولین فلزیاب ضد آب در بازار که عمق بالا و قابلیت های فوق العاده را با قیمتی بسیار پایین ارائه میدهد”. این دستگاه فلزیابی ساده برای مبتدیان و فلزیابی موثر برای حرفی ای هاست!

اگر به تازگی به دنیای فلزیابی وارد شده اید و به دستگاهی با کارکرد ساده نیاز دارید فلزیاب Simplex انتخاب شما خواهد بود. اگر توانایی خرید یک فلزیاب حرفه ای و گران قیمت با امکانات بسیار را ندارید میتوانید با خرید این فلزیاب امکانات اصلی و ضروری را همراه با عمق کاوش بالا با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید.

اپراتوری فلزیاب سیمپلکس

این دستگاه فلزیاب دارای رابط کاربری ای بسیار ساده است و فقط کافیست تا دستگاه را روشن کرده و به کاوش بپردازید. بالانس فلزیاب به صورت خودکار با سطح زمین انجام میشود.

این فلزیاب ضد آب بوده و قابلیت کارکرد در تمامی محیط های خیس و زیر آب را دارا میباشد. دارا بودن استاندارد IP68 این دستگاه را قادر میسازد که تا عمق ۳ متری زیر آب بدون هیچ مشکلی کار کند. قدرت تفکیک در این دستگاذه بسیار خوب و دقیق است و میتوانید برای گنج یابی و دفینه یابی نیز از آن استفاده کنید. فلزیاب Simplex دارای ۴ مد جست و جو از پیش تعیین شده است که میتوانید بسته به مکان کاوش از آنها استفاده کنید.

ماژول قرار داده شده در این دستگاه فلزیاب امکان برقراری ارتباط بیسیم با هدفون را به اپراتور فلزیاب میدهد. این دستگاه دارای یک باطری قابل شارژ داخلی است که کاربر را از باطری های AA کاملا بی نیاز میکند و میتوانید آن را از طریق پورت USB یا با پاوربانک های معمولی شارژ کنید.

این دستگاه در هنگام کشف اهداف دارای سیستم هشدار لرزشی نیز میباشد که میتواند برای کاربران با مشکل شنوایی بسیار کاربردی باشد.

ویژگی تغییر فرکانس کارکرد:

از دیگر ویژگی های خارق العاده این دستگاه است که برای اپراتوران حرفه ای قرار داده شده است و با دانستن فرکانس فلزات با ارزش میتواند بسیار موثر واقع شود. در پشت صفحه کنترل اصلی این دستگاه یک چراغ پر نور برای کار در محیط های تاریک قرار داده شده است. دسته این فلزیاب دارای قابلیت جمع شدن است و طول آن در حالت جمع شده ۶۳ سانتی متر است که حمل و نقل آن را تسهیل میکند. وزن این فلزیاب تنها ۱٫۳ کیلوگرم بوده و میتوانید فریمور آن را از طریق پورت USB تعبیه شده به صورت آنلاین آپدیت کنید.

ویژگی های اصلی فلزیاب Simplex

  • دارای استاندارد IP68
  • دارای سیستم تفکیک فلزات
  • دارای ۴ مد جست و جو از پیش تعیین شده
  • دارای ماژول وایرلس برای اتصال به هدفون
  • دارای سیستم هشدار لرزشی – صوتی
  • قابلیت تغییر فرکانس کاری
  • چراغ پر نور برای کار در محیط های تاریک
  • طول دسته قابل تنظیم از ۶۳ تا ۱۳۲ سانتی متر
  • وزن بسیار سبک ۱٫۳ کیلوگرم
  • دارای باطری قابل شارژ
  • قابلیت آپدیت آنلاین فریمور دستگاه
  • کویل های ۱۱ اینچی ضد آب
  • سیستم کاری VLF
  • فرکانس کاری ۱۲ کیلوهرتز
  • قابلیت نقطه زنی بسیار دقیق
  • حساسیت قابل تنظیم در ۶ سطح

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنیددارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

 

فلزیاب Fast Tracker ساخت آمریکا

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس افشار

 09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار:

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *