فلزیاب Rover UC ساخت آلمان

فلزیاب Rover UC ساخت آلمان

فلزیاب Rover UC ساخت آلمان

کمپانی OKM آلمان طراح و تولیدکننده فلزیاب، رادار های نفوذی زمینی، تجهیزات الکترونیکی زمین شناسی و دیگر تکنولوژی های تشخیص است. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان توانست دستگاههای بسیار دقیق و باکیفیتی تولید کند که توجه و تحسین تمامی فعالان این عرصه را برانگیخت. این کمپانی تولیدات خود را در زمینه های مختلفی نظیر صنعتی، تفریحی، امنیتی، کاوشی و غیره طراحی و تولید میکند و همواره جزء بهترین شرکت ها در این زمینه بوده است.

یکی از محصولات این شرکت فلزیاب Rover UC ساخت آلمان میباشد که دارای طراحی سبک، جمع و جور میباشد که امکان کاوش در زمان های طولانی را برای اپراتور فراهم میکند و به جویندگان گنج اجازه میدهد تا بدون جلب توجه به بهترین نتایج اندازه گیری زیرزمینی دست یابند. این دستگاه فلزیاب تصویری امکان نمایش تصویر را برای شما فراهم میکند.

آشکارسازها و جویندگان گنج که با آشکارسازهای OKM آشنا هستند میدانند که Rover UC فقط یک فلزیاب Pinpointer با خروجی صدا نیست بلکه Rover UC یک اسکنر زمینی سه بعدی است و با فناوری تک سنسور یکپارچه امکان ایجاد گرافیک سه بعدی با وضوح بالا از سطح زیرین را فراهم میکند.  فلزیاب Rover UC ساخت آلمان نسل جدیدی از تکنولوژی فلزیاب ها است که با قدرت نفوذ بسیار بالا امکان تشخیص انواع اهداف فلزی را برای شما فراهم میکند و توسط یک گوشی کنترل شده و نیازی به هیچ کامپیوتری برای دیدن اهداف مدفون شده نیست.

فلزیاب Rover UC ساخت آلمان یک دستگاه فلزیاب تصویری چند منظوره و قدرتمند میباشد که مبتنی بر فناوری قابل اعتماد و قدرتمند سنسور OKM است و به اپراتور اجازه میدهد تا اشیایی مانند جواهرات، سکه‌ها، مصنوعات، جعبه‌ها و صندوق‌ها و همچنین اتاق‌ها، قبرها یا سیستم‌های تونل پنهان شده در زیر زمین را شناسایی کنند. قطعات مدرن و کم مصرف و همچنین یک باتری قابل شارژ یکپارچه در این فلزیاب این امکان را به شما میدهد که به راحتی چندین ساعت از این فلزیاب استفاده کنید.

فلزیاب Rover UC ساخت آلمان

برخی از مشخصات فلزیاب Rover UC ساخت آلمان

  • کوچک، سبک و بسیار جمع و جور
  • طراحی شده به شکل چوب دستی کوهنوردان همراه با رادیو FM داخلی
  • استفاده از گوشی موبایل به عنوان کنترل فلزیاب و نمایشگر سه بعدی
  • عدم نیاز به کامپیوتر
  • تمایز بین فلزات آهنی و غیر آهنی
  • از پیش تنظیم شده و آماده برای شروع سریع عملیات کاوش
  • استفاده از باطری های استاندارد AA
  • پشتیبانی از ۱۱ زبان زنده دنیا از جمله فارسی
  • قابلیت استفاده از گوشی برای مصارف شخصی
  • دمای کاری بین ۱۰- تا ۵۰ درجه سانتی گراد
  • وزن بسیار سبک ۶۵۰ گرمی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولاتشرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید فلزیاب Rover UC ساخت آلمان با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *