فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا محصولی جدید از مجموعه فلزیاب های کمپانی Minelab میباشد. در ساخت دستگاه فلزیاب این کمپانی از بهترین و نوآورترین تکنولوژی ها استفاده شده است. سری GO-FIND از جدیدترین و بهترین سری فلزیاب های تولیدی شرکت ماینلب استرالیا است. در این مقاله به معرفی فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا و بررسی ویژگی های آن میپردازیم.

برای کاوش با فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا نیازی هم به سرهم کردن قطعات ندارید. فقط بازش کرده، روشن کنید و کاوش خود را شروع کنید این یک آشکارساز چند منظوره سبک وزن، جمع و جور و آسان برای استفاده است که ایده آل برای مبتدیان است طراحی جمع و جور تاشو به این معنی است که حداقل فضای ذخیره سازی و حمل و نقل را اشغال میکند.

وزن سبک فلزیاب ۶۶ GO-FIND از خستگی اپراتور در حین کاوش میکاهد بدون اینکه از کارائی و راندمان آن کم شود. راندمان و عملکرد آن شما را شگفت زده خواهد کرد و از عمق قابل دسترسی با آن غافلگیر خواهید شد. تکنولوژی های به روز و قطعات پیشرفته در کنار طراحی سبک! چه چیزی بهتر از این؟ املاح معدنی درون خاک باعث میشوند که دستگاه های فلزیاب معمولی سیگنال های خطا دریافت کنند.

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا با عملکرد و خصوصیات فوق العاده که بر پایه تکنولوژی پیشرفته دیجیتالی ساخته شده و دارای حساسیت بالای کاوش و یافتن اشیا در عمق زمین است و برای افرادی که به تازگی به دنیای فلزیابی وارد شده اند مناسب است همچنین برای کاوشگران با تجربه هم بعنوان فلزیاب مکمل عالی است.

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

بررسی ویژگی فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

  • با چهار حالت جستجو و فناوری Easy-Trak Minelab میتوانید بدون نیاز به تنظیمات پیچیده، جستجو و کشف یافته‌ها را آغاز کنید. این دستگاه به طور هوشمند نوع زمین را حس میکند و به طور خودکار تنظیم میشود، صدای زمین را کاهش میدهد و سیگنال های هدف را به حداکثر میرساند.
  • با استفاده از رابط کاربری ساده و حالت های پیدا کردن، Go-Find 66 میتواند با چشمک زدن آیکون ها به شما بگوید که چه نوع هدفی را پیدا کرده اید. یا میتوانید با استفاده از چهار حالت از پیش تعیین شده، نوع شی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این سهولت استفاده، Go-Find را برای جویندگان گنج کوچک و بزرگ مناسب میکند.
  • کویل جستجوی ضد آب فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا به این معنی است که میتوانید در آب های کم عمق، در ساحل یا در رودخانه ها جستجو کنید. با استفاده از صدای بی سیم از طریق بلوتوث، نیازی به اتصال به آشکارساز خود نخواهید داشت.
  • Treasure View به شما کمک میکند تا با LED‌های کد رنگی، فوراً تشخیص دهید که هدف، زباله یا گنج است. زباله های آهنی مانند ناخن های قدیمی به رنگ قرمز روشن میشوند. اهداف غیر آهنی مانند سکه ها، جواهرات و طلا به رنگ سبز روشن میشوند و به شما بازخورد فوری در مورد اهدافی که ارزش حفاری را دارند میدهد.

 مشخصات اصلی فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

  • طراحی فوق العاده و بسیار سبک بدنه با قابلیت جمع شدن و کاهش سایز
  • دارای ۴ مد مختلف عملکرد
  • کویل های ۱۰ اینچی کاملا استاندارد
  • حساسیت قابل تنظیم در ۵ سطح مختلف
  • دارای قابلیت نقطه زنی
  • دارای برنامه اندروید برای ثبت محل کاوش بر روی نقشه گوگل ، به دست آوردن اطلاعات فلزیاب و کنترل از راه دور آن ، شناسایی سکه های معمول و …
  • دارای نگه دارنده گوشی هوشمند و همچنین بیلچه مخصوص گود برداری
  • طول قابل تنظیم از ۵۵ سانتی متر تا ۱۳۰ سانتی متر
  • وزن ۱٫۰۶ کیلوگرمی
  • عملکرد کاملا بیسیم با استفاده از بلوتوث
  • بالانس اتوماتیک سطح زمین
  • تشخیص کاملا اتوماتیک شرایط زمین
  • دارای LED های نمایش دهنده نوع هدف کاوش ( چراغ قرمز برای اهداف بی ارزش و سبز برای سکه و جواهرات )

دستگاه گنج یاب  نقطه زن بوقی

 دستگاه گنج یاب نقطه زن تصویری

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *