فلزیاب گلدن ماسک (Golden Mask)

فلزیاب گلدن ماسک

فلزیاب گلدن ماسکGolden Mask

فلزیاب گلدن ماسک پرو ۵

فلزیاب گلدن ماسکGolden Mask

فلزیاب گلدن ماسکGolden Mask یکی از فلزیاب های پالسی موجود در بازار میباشد. این فلزیاب پالسی ساخت کشور بلغارستان است. فلزیاب پالسی گلدن ماسک در حالت عادی و در شرایط تست دارای عمق نفوذ بسیار خوبی هستند این فلزیاب در زمین هایی که دارای آلودگی باشد با قدرت نفوذ مواجه میشود .

مهمترین مزیت این دستگاه عملکرد عالی این فلزیاب در زمین های بکر و دست نخورده است .عمق نفوذ این فلزیاب ها در زمین های مختلف متفاوت است برای مثال در صخره عمق نفوذ حدود ۲ متر است .در مورد عملکرد این دستگاه اکثر اپراتور ها معتقند که به عنوان مثال: این فلزیاب در مکان های باستانی ، که خاک ترکیبی از عناصر مختلف است و سطح این مکان ها به دلیل داشتن سفال های زیاد دارد و میدان مغناطیسی زمبن در این مکان ها دائم در حال تغییر است فلزیاب گلدن ماسک میتواند به خوبی کار کند و عمق نفوذ این فلزیاب افزایش مییابد.فلزیاب گلدن ماسک دارای کویل ها و سایز های مختلف است .

فلزیاب گلدن ماسک پرو ۵

فلزیاب گلدن ماسکGolden Mask یکی از فلزیاب های موجود در بازاراست که رنج قیمت آن اما با کارایی و عملکرد بالا و دابل سنسور هایی برای دریافت تصاویر از اعماق زمین تعبیه شده و این فلزیاب را به یک فلزیاب تصویری کاملا حرفه ایی تبدیل کرده است. در پایان باردیگر به این نکته اشاره میکنیم.

که اگر مایل به خرید یک دستگاه حرفه ایی با کارابیی بالا هستید بهتر است کمی در مورد فلزیاب ها تحقیق کنید و یا از مشاوره  رایگان کارشناسان مجرب و حرفه ایی ما استفاده نمایید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند،  توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

 

خرید فلزیاب تصویری

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *