نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

فلزیاب خارجی اصل

فلزیاب خارجی اصل

فلزیاب خارجی اصل با خدمات پس از فروش

در پست های قبلی در مورد انواع فلزیاب و تفاوت آنها با یکدیگر صحبت کرده ایم. برخی از فلزیاب های خارجی از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار هستند.برخی از مدل ها نسبت به دیگر دستگاهها از فروش بیشتری برخوردار هستند و همین عامل باعث شده است که عده ای سودجو و دلال در بازار ایران اقدام به ساخت مدل های مشابه و تقلبی تحت عنوان فلزیاب خارجی کرده و به فروش برسانند.

این دستگاههای فلزیاب تقلبی هیچ کاربردینداشته و فقط باعث هدر رفت وقت و هزینه میشود. در برخی از موارد تشخیص تقلبی بودن و اصالت یک دستگاه کار بسیار سختی بوده و فقط کارشناسان قادر به انجام چنین کاری هستند.

آیا تمام دستگاههای فلزیاب خارجی مناسب ایران هستند؟

در ایران از دستگاههای فلزیاب برای پیدا کردن گنج و دفینه استفاده میشود و همین مورد سبب شده است تا فلزیاب های پالسی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند. سیستم های VLF از عمق کاوش کمتری نسبت به گنج یاب های پالسی برخوردار هستند برای خرید فلزیاب خارجی اصل باید توجه داشته باشید تا خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید

تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. شرکت های ماینلب، OKM، فیشر، گرت، اکس پی، لورنز،نوکتا و ماکرو از بزرگترین و برترین تولید کنندگان فلزیاب در جهان بوده و تهیه دستگاههای آنها در ایران با وجود موانع قانونی بسیار مشکل است و باعث افزایش قیمت آنها شده است.

بر کسی پوشیده نیست که کشورهای اروپایی در صنعت الکترونیک از ایران پیشرفته تر بوده و قاعدتا دستگاههای تولیدی آنها باید از کیفیت بیشتری برخوردار باشد. در مورد درستی این باور در پست های قبلی بحث کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست اما به صورت خلاصه باید عنوان کنیم که دستگاههای خارجی عمدتا VLF بوده و عمق کاوشی کمتر از ۱ متر دارند و برای گنج یابی مناسب نیستند.

همچنین خاک ایران دارای مقدار بسیار زیادی از فلزات معدنی است که سبب ایجاد اختلال در کار فلزیاب میشود و در ساخت این دستگاهها این مورد رعایت نشده و از این حیث فلزیاب های ایرانی دارای راندمان بهتری هستند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

 

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار:

خروج از نسخه موبایل