فلزیاب جی پی ای GPA 1000 محصول KTS آلمان

فلزیاب جی پی ای GPA 1000 محصول KTS آلمان

فلزیاب جی پی ای GPA 1000 محصول KTS آلمان

فلزیاب جی پی ای GPA 1000 محصول KTS آلمان

فلزیاب جی پی ای GPA 1000 یکی از پیشرفته ترین و بهترین فلزیاب های موجود در بازار است که در حال حاظر جدیدترین ورژن موجود آن ساخت ۲۰۱۵ می باشد که کارایی فوق العاده بالایی دارد و بر مبنای تکنیک الکترومغناطیسی کار میکند .

امکانات و فناوری پیشرفته آن باعث شده تا آن به یک دستگاه پرقدرت تبدیل شود . این محصول توسط شرکت کی تی اس الکترونیک آلمان تولید شده تا کسانی که در جستو جوی طلا و فلزات گرانبها هستند با آن به نتایج مورد نظر و اهداف خود برسند.

فلزیاب جی پی ای GPA 1000 مناسب برای تشخیص و شناسایی اتوماتیک فلزات گرانبها مانند طلا و نقره , فلزات با ارزش دیگر دفینه ها، حفره ها و … میباشد که به کمک این دستگاه میتوان این فلزات و اجناس مدفون در قبرها را به راحتی شناسایی کرد و اقدام به حفاری محل مورد نظر کرد . توانایی سازگاری و کارکرد با هر نوع محیط و زمینی را دارد و میتواند در انواع زمین به کاوش دقیق بپردازد و با قدر ت عمق کاوش ۱۵ متر خود میتواند هر نوع هدف و جسمی را در زمین برای ما نمایان کند .

گنجیاب جی پی ای GPA 1000 دارای قدرت تفکیک فلزات گرانبها مانند طلا و نقره و… است و میتواند این مواد با ارزش را از موادی مانند آهن تشخیص دهد. سنسور های بکار رفته در این دستگاه باعث شده تا جستجوی دقیق برای بالانس زمین، شناسایی طلا، حفره ها و فلزات گرانبها و … بصورت دقیق صورت بگیرد

این اطلاعات و داده ها بوسیله یک جعبه خیلی کوچک که زیر ساعد قرار میگیرد دریافت شود و از آنجا از طریق بلوتوث به صفحه نمایش انتقال یابد تا ما بتوانیم این اطلاعات و داده ها را بصورت سه بعدی و از طریق نمایشگر مشاهده کنیم و به عمق و اندازه هدف پی ببریم.

سیستم دیگری که در این فلزیاب برای شناسایی جنس هدف بکار رفته کاملا شبیه سیستم بکار رفته در فلزیاب ای آر ۳ است که جنس هدف را از طریق اعداد به ما نمایش میدهد برای مثال برای فلزات سبک مانند آلومینیوم ۲۰ و کمتر را نشان میدهد برای مس ۲۰ تا ۴۰، آهن ۴۰ تا ۶۰ ،و فلزات گرانبهایی را مثل طلا را با ۱۰۰ و بزرگتر از ۱۰۰ نشان میدهد.

یکی دیگر از قابلیت های دستگاه فلزیاب جی پی ای GPA 1000 استفاده از ۵ رنگ متفاوت در صفحه نمایش است که این رنگ ها میتوانند کوچکترین تغییر بالانس زمین، میزان عمق و اندازه فلز را مشخص کنند.

ردیاب جی پی ای GPA 1000 دارای کویل های ضد آب نیز هست

که میتوان با استفاده از این کویل ها از دستگاه در آب نیز استفاده کرد و برای کاوش در زیر آب از این کویل ها استفاده کرد.اطلاعات دریافتی از دستگاه را میتوان در مموری آن ذخیره کرد و آنالیز و تجزیه اطلاعات را برای وقت دیگری گذاشت که این کاربرد برای افرادی که کمبود وقت دارند فوق العاده است. طول این فلزیاب ۲۷۵ سانتی متر است و وزن آن ۸ کیلو گرم است و دارای آدابتوری با ۱۱۰ وات شارژ اضافه میباشد .

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند،  توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

 

خرید فلزیاب تصویری

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *