نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

فلزیاب ایکس پی EXP 4500 ساخت okm آلمان

فلزیاب ایکس پی EXP 4500 ساخت okm آلمان

فلزیاب ایکس پی EXP 4500 ساخت okm آلمان:

شرکت OKM آلمان سازنده فلزیاب، رادار های نفوذی زمینی ، تجهیزات الکترونیکی زمین شناسی و دیگر تکنولوژی های تشخیص است که در سال ۲۰۰۲ در شهر آلتنبورگ (Altenburg) ایالت تورینگن آلمان واقع در ۴۵ کیلومتری جنوب لایپزیگ تاسیس شد.

این شرکت بین المللی در همان سال های آغازین فعالیت با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان توانست دستگاههای بسیار دقیق  و باکیفیتی تولید کند که توجه و تحسین تمامی فعالان این عرصه را برانگیخت . این کمپانی تولیدات خود را در زمینه های مختلفی نظیر صنعتی , تفریحی , امنیتی , کاوشی و … طراحی و تولید میکند و همواره جزء بهترین شرکت ها در این زمینه بوده است.

آشنایی با فلزیاب EXP 4500 :

اگر از یافتن وسایل کوچک نزدیک سطح خسته شده اید و میخواهید یک گنج واقعی را در عمق زیاد پیدا کنید کمپانی OKM این فلزیاب را به شما پیشنهاد میکند. در بین فلزیاب های خارجی فلزیاب های ساخت این شرکت همواره بهترین در نوع خود بوده اند. این فلزیابی است که با جدیدترین تکنولوژی های روز برای اهداف باستان شناسی، حفره یابی و … طراحی شده است. تمامی اطلاعات دریافتی توسط این فلزیاب سریعا بوسیله یک رایانه نمایش داده می شود تا کاوشگر بتواند تجزیه و تحلیل دقیقی از اطلاعات داشته باشد.

قابلیت های فلزیاب ای ایکس پی :

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید

دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، میباشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

شرکت فلزیاب افشار

فلزیاب ایکس پی EXP 4500 ساخت okm آلمان

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب  با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس افشار  : 09371414171

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار:

 

 

خروج از نسخه موبایل