نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

فلزیاب ایرانی یا خارجی

فلزیاب ایرانی یا خارجی

هنگامی که بحث از اجناس فلزیاب ایرانی یا خارجی میشود میتوان گفت که اکثریت بر این موضوع تاکید دارند که کیفیت ساخت اجناس خارجی از اجناس ساخت ایران بهتر است. اما این موضوع تا کجا میتواند صادق باشد؟ آیا در همه زمینه ها درست است؟ قطعا میتوان گفت که چنین نیست. اجناس تولیدی ایران در بسیاری از زمینه ها کارایی بالایی را در بازارهای جهانی پیدا کرده است و از کیفیت بسیار خوبی در مقایسه با رقبای خارجی برخوردار هستند. و این نکته وجود دارد که دستگاه های خارجی ممکن است در خاک ایران کارایی مطلوبی را به شما ارائه ندهد.

توجه داشته باشید که فلزیاب هایی مانند فلزیاب ماهواره ای، فلزیاب حرارتی، فلزیاب ناسا  وجود خارجی نداشته و کلاهبرداری میباشند. اگر قصد خرید فلزیاب ایرانی یا خارجی را دارید حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید یکی از معایب بزرگ فلزیاب خارجی قیمت بالا به دلیل نوسان دلار و واردات سخت آنها است همچنین گارانتی در ایران شامل شما نمیشود و در صورت خرابی دستگاه امکان تعمیر آن بسیار پایین میباشد. اما دستگاه های ایرانی که در ایران مونتاژ میشوند قیمت مناسب تری داشته و همان عملکرد را به شما ارائه میدهد و دارای گارانتی نیز میباشند.

فلزیاب ایرانی یا خارجی ؟

به جرات میتوان گفت که فلزیاب های تولید داخل از فلزیاب های خارجی بهتر و دارای راندمان بالاتری هستند و دلیل آن نیز کاربرد متفاوت دستگاه های فلزیاب در ایران و سایر کشور های باستانی با کشور های اروپایی است. کشور های اروپایی به سبب نداشتن تاریخی غنی از داشتن گنج و دفینه محروم هستند و فلزیاب ها بیشتر دارای کاربرد های صنعتی ( مانند یافتن لوله و سیم های زیر زمین و …) و کاربرد های تفریحی هستند ( مانند سکه یابی در ساحل و …) و از عمق کاوش زیادی برخوردار نیستند چون به عمق کاوش زیاد نیازی ندارند.

اما در ایران شرایط متفاوت بوده و به سبب داشتن تاریخی بسیار غنی و چند هزار ساله سراسر این سرزمین دارای گنج و دفینه هایی است که به مرور زمان در چندین هزار سال به اعماق چند متری زمین رفته و برای دسترسی به آنها نیاز به دستگاههایی با عمق کاوش زیاد است. همچنین خاک ایران دارای مقادیر بسیار زیادی از عناصر معدنی است که باعث ایجاد خطا در دستگاه های فلزیاب میشوند و دستگاههای تولیدی شرکت فلزیاب افشار بیشترین سازگاری را با شرایط اقلیمی ایران داشته و از پیشرفته ترین سیستم های نادیده گیری سیگنال های مزاحم بهره میبرند.

معرفی محصولات فلزیاب افشار

اسکنر تصویری

فلزیاب پالسی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

خروج از نسخه موبایل