ردیاب طلا

فلزیاب آمریکایی حرفه ای

فلزیاب آمریکایی حرفه ای

اگر به دنبال خرید فلزیاب آمریکایی حرفه ای با قیمت مناسب و کارایی بالا هستید پیشنهاد ما به شما فلزیاب اکااس میباشد این فلزیاب در دو نوع تک آنتن و هفت آنتن موجود میباشد در ادامه این مقاله شما را با این فلزیاب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

در دنیای امروز جستجو مواد فلزی در زمین به دلیل ارزش بالای آنها برای صنایع مختلف به عنوان یکی از فعالیت های مهم و پرسود در نظر گرفته میشود که فلزیاب شعاع زن یکی از آنهاست.

فلزیاب اکااس یک دستگاه الکترونیکی است که برای تشخیص و پیدا کردن فلزات در زیرزمین استفاده میشود این دستگاه فلزیاب با استفاده از سیگنالهای الکترومغناطیسی تغییرات میدان مغناطیسی را در زمین شناسایی میکند. فلزیاب شعاع زن اکااس معمولا برای کشف فلزات قدیمی، گنجینه، سکه های قدیمی، طلا و جواهرات، لوله های آب و گاز، لوله برق و کابل های زیر زمینی مورد استفاده قرار میگیرد.

فلزیاب اکااس با قابلیت های مختلف مانند قابل حمل بودن، دقت بالا به عنوان یک ابزار مفید برای کاوشگران است و با خرید فلزیاب آمریکایی حرفه ای اکااس شما میتوانید به راحتی به کاوش پرداخته و بهترین نتیجه را بگیرید فلزیاب اکااس از دسته فلزیاب های شعاع زن میباشد.

فلزیاب های شعاع زن مناسب برای محیط های بزرگ است که در آن نقطه مشخصی ندارید و با استفاده از یک فلزیاب شعاع زن میتوانید محدوده را برای کاوش کوچکتر کرده و سپس بوسیله یک فلزیاب نقطه زن به جستجو بپردازید اگر میخواهید به نتیجه خوبی برسید خرید فلزیاب آمریکایی حرفه ای اکااس انتخاب مناسبی برای شماست.

تفاوت فلزیاب aks تک آنتن و فلزیاب aks هفت آنتن:

سیستم کارکرد هر دو ردیاب فرکانسی است تفاوت فلزیاب آکااس تک آنتن و هفت آنتن تعداد آنتن های آن است در فلزیاب تک آنتن فقط یک آنتن برای تشخیص فلزات استفاده میشود در حالی که در فلزیاب هفت آنتن همان طور که از اسم ان مشخص است از هفت آنتن استفاده میشود این به معنی افزایش دقت و قدرت تشخیص فلز در شعاع زن aks میباشد همچنین فلزیاب اکااس هفت آنتن قابلیت تشخیص فلزات در عمق بیشترو شعاع بالاتر را دارد و دارای یونیت فرعی جهت پردازش و انتخاب نوع هدف .

فلزیاب آمریکایی حرفه ای

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *