فلزیاب آلمانی اصل

فلزیاب آلمانی اصل

فلزیاب آلمانی اصل

کمپانی okm آلمان شرکت معتبر تولید کننده دستگاه های فلزیاب با بیش از 25 سال سابقه توانسته با استفاده از بهترین قطعات و تکنولوژی ها محبوبیت بالایی را در میان اپراتور ها برای گنج یابی پیدا کند. این شرکت قدرتمند دستگاه های زیادی از جمله فلزیاب، اسکنرهای زمینی سه بعدی، رادارهای نفوذی زمین، آشکارسازهای آب را وارد بازار کرده است. قیمت دستگاه های تولید شده توسط این کمپانی در ایران بالا میباشد زیرا هزینه های زیادی برای واردات و انبار داری باید پرداخت کرد.

شرکت فلزیاب افشار با استفاده از تکنولوژی های شرکت OKM دستگاه های فلزیاب آلمانی اصل ارزان و قوی را موجود کرده که با بهترین قطعات خارجی در ایران مونتاژ شده است، طراحی این دستگاه های فلزیاب تصویری به گونه ای میباشد که در زمین های ایران که دارای خاک با مواد معدنی بالایی هستند بهترین نتیجه را ارائه دهند و در مقابل قیمتی که پرداخت میکنید یک کاوش عالی را تجربه کنید. شرکت ما همیشه در تلاش است تا بهترین فناوری های تشخیص را به مشتریان خود ارائه دهد.

دستگاه هایی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد از بهترین فلزیاب آلمانی اصل هستند و میتوانید اهداف و اشیاء با ارزش را تشخیص دهید و علاوه بر آن امکان پیدا کردن غار، حفره، اتاقک، قبر را برای شما فراهم میکند. برای کار با اسکنر های فلزیاب تصویری نیاز به یک نرم افزار تخصصی به نام ویژوالایزر دارید که با استفاده از این نرم افزار میتوانید یک تصویر تقریبی سه بعدی را مشاهده کرده و به کمک آن اسکن مورد نظر خود را تجزیه تحلیل کنید.

برای موفقیت و دریافت بهترین نتیجه از دستگاه فلزیاب تصویری نیاز به تمرین و تکرار برای گرفتن یک اسکن دقیق دارید همچنین دانش کار با نرم افزار و تحلیل اسکن گرفته شده بسیار مهم میباشد اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا تمامی موارد مورد نیاز پس از خرید دستگاه فلزیاب به شما آموزش داده میشود تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید و با کمک ذفترچه فارسی ارائه شده میتوانید تمام نکات را یادبگیرید.

معرفی دستگاه فلزیاب آلمانی اصل

فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

فلزیاب تصویری G3-6500

اسکنر تصویری توربو 18000

فلزیاب تصویری توربو 20000

مزایا و معایب فلزیاب تصویری

از مزایای دستگاه های فلزیاب تصویری میتوان به دقت بالا برای تشخیص اهداف فلزی اشاره کرد که سبب کاهش درصد خطای حفاری برای جستجوگران گنج میشود و با ارائه و نمایش یک تصویر به اپراتور میتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. دیگر ویژگی که ایم نوع دستگاه هارا محبوب کرده عمق کاوش بالای دستگاه های تصویری است.

علاوه بر تمام ویژگی هایی که این نوع فلزیاب ها دارند معایبی هم وجود دارد که میتوان به قیمت بالاتر آتها اشاره کرد، همچنین نیاز به آموزش و سطح مهارت بالاتر نسبت به دستگاه های فلزیاب بوقی دارد و یا استفاده از  لپ تاپ یا تبلت اطلاعات را دریافت میکند.

 

فلزیاب بوقی نوا پلاس

فلزیاب نقطه زن نوا پلاس

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *