نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

فروش کویل فلزیاب و گنج یاب

فروش کویل فلزیاب و گنج یاب

کویل فلزیاب را میتوان مهمترین بخش در سنس فلز دانست. کویل های فلزیاب دارای انواع مختلفی بوده و باید توجه کرد که باید کویل متناسب با دستگاه خود را انتخاب کنید. بعضا مشاهده میشود که برخی از افراد سودجو اقدام به فروش کویل فلزیاب تقلبی و دست ساز میکنندکه علاوه بر نداشتن هرگونه کارایی و راندمان باعث صدمه به دستگاه فلزیاب شما نیز میشود

قبل از خرید کویل فلزیاب باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید

قبل از خرید و فروش کویل فلزیاب توجه داشته باشید که به صورت کلی کویل های بزرگ دارای عمق کاوش بیشتر و حساسیت کمتر به قطعات ریز فلزی هستند، در طرف مقابل کویل های کوچک دارای حساسیت بیشتر و عمق نفوذ کمتر هستند. اکثر نقاط در ایران دارای خاک معدنی بوده و ذرات فلزات معدنی موجود در خاک سبب ایجاد خطا در کار دستگاه گنج یاب میشوند و باید برای حل این مشکل از فلزیاب پالسی و کویل های مناسب آنها استفاده کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند،  توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

 

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

خروج از نسخه موبایل