نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

عمق زنی فلزیاب

عمق زنی فلزیاب چگونه است؟

اغلب فلزیاب ها و گنج یاب های حرفه ای قادرند در عمق بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری نوع فلز را شناسایی کنند. فلزیاب های پیشرفته همچنین قادرند اندازه فلز مدفون شده مثلا سکه کوچک یا بزرگ را از هم تشخیص دهند. گنج های زیر خاکی هدف بسیاری از افرادی است که از فلزیاب ها استفاده می کنند،اما اغلب فقط فلزهای بی ارزش را در زیر زمین پیدا میکنند.

فلزیاب میتواند برخی فلزها را موقعیت یابی کند،اما نمی تواند فلزات باارزش را از فلزات معمولی تشخیص دهد. فلزیاب عمق دقیق گنج طلا را نمی‌تواند مشخص نماید و این مربوط به عمر طلا یا گنج طلا در زیر زمین در مدت زمان زیاد میباشد و فرکانس طلا به اطراف خود میتواند شعاع انرژی و امواج الکترومغناطیس را ایجاد نموده که مقاومت اطراف خود را تغییر داده و این وضعیت در سطح بالا یا اطراف طلا قدیمی یا گنج قدیمی میتواند باعث خطای فلزیاب تصویری یا فلزیاب آنتنی یا فلزیاب سنسوری یا هر نوع فلزیاب در تشخیص عمق طلا یا گنج طلا یا نقطه زنی در عمق زیاد به‌خصوص با ابعاد بزرگ گردد .

عمق زنی فلزیاب

باید بدانید که:

در رابطه با گنج یا فلز قدیمی در عمق زیاد با هر نوع فلزیاب ساخت هر کجا دنیا که باشد نمی توان عمق دقیق طلا قدیمی یا گنج را مشخص نمود. باید در جواب این سوال بگوییم که اندازه فلزها می تواند تاثیر به سزایی در عمق زنی دستگاه های فلزیاب داشته باشد.

اجسام بزرگتر میتوانند سیگنال های قوی تری را به دستگاه انتقال دهد اما اجسام کوچکتر در همان فاصله سیگنال ها ضعیفی را منتقل میکنند و این امر باعث خطا در دستگاه میشود. بالا بردن قدرت علائم برای جست وجوی یک هدف کوچک در عمق زیاد و همچنین تایین تنظیمات سطح و حجم برای یک هدف کوچک باعث حساسیت بیشتری نسبت به آن هدف می شود اما سرعت تشخیص دستگاه برای مشخص کردن محل اصلی هدف کاهش پیدا میکند.

انتخاب سنسور یکی از عوامل مهم در عمق زنی فلزیاب ها به شمار می آید. در این امر نکته قابل توجه اندازه قطر سنسور بوده است. در دستگاه های فلزیاب هر چقدر قطر سنسور بیشتر باشد، عمق نفوذ آن در زمین بیشتر می شود و دستگاه نسبت به اجسام کوچک حساسیت کمتری نشان میدهد.

همچنین هر چقدر قطر سنسور کمتر باشد عمق نفوذ آن در زمین کمتر می شود و نسبت به اجسام کوچکتر حساسیت کمتری نشان میدهد.معمولا شرکت های تولید کننده فلزیاب با تولید دو نوع محصول یکی با سنسور قطر کم و یکی با سنسور قطر بالا سعی در پاسخگویی، نسبت به نیاز افراد مصرف کننده دارند.

نکته آخر:

توجه داشته باشید که محصولات پیشنهادی شرکت  فلزیاب افشار ، که مدل و امکاناتشان در کاتالوگ شرکت موجود است کاملا اصل میباشد و توسط تیم فنی و مهندسی تست شده اند. قبل از خرید هرگونه سیستم فلزیاب کیفیت و کارایی و قیمت شرکت مهندسی فلزیاب زمانی را با سایر شرکت ها مقایسه نمایید.

همچنین کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید فلزیاب به شما خریداران محترم در سراسر کشور میباشند. لازم به ذکر است که محصولات ما به دلیل برخورداری از گارانتی بین المللی دارای اصالت است. و ضمانت کارکرد دستگاه برای عزیزان اپراتور و علاقمند به کاوش تضمین شده است.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند،  توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

 

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

خروج از نسخه موبایل