نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

ردیاب طلا اسپارک

ردیاب طلا اسپارک

ردیاب طلا اسپارک

ردیاب طلا چیست؟

فلزات میتوانند با قرار گرفتن در مقابل امواج مغناطیسی از خود واکنش نشان دهند مقدار این واکنش برای تمام فلزیاب یکسان نیست و به جنس فلز بستگی دارد.

اساس کار دستگاه ردیاب بر پایه امواج مغناطیسی است وقتی فلزیاب در مقابل این امواج قرار میگیرند میدان مغناطیسی دستگاه ردیاب، فلزات را تحت تاثیر قرار میدهند و میدان مغناطیسی تغییر میکند هرچه شدت تغییر بیشتر باشد به فلزیاب نزدیکتر هستیم .دستگاه ردیاب این تغییرات را به صورت صدا، تصویر یا با حرکت آنتن ها نشان میدهد.

انواع ردیاب طلا:

ردیاب جیوه ای

ردیاب فرکانسی

 ردیاب یون یاب

 

 

ردیاب طلا اسپارک برای ردیابی فلزات با ارزش مانند طلا و نقره و مفرغ و فضای خالی مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه اسپارک با سیستم تشخیص فاصله طولانی (LDS)، سیستم شناسایی آکوستیک پیشرفته برای مکان یابی مرکز هدف کار میکند.

ردیاب طلا اسپارک  دارای امنیت بالا و امواج فرکانس قابل اعتمادی است که به شما امکان میدهد اشیاء با ارزش را در زیر زمین شناسایی  کنید همچنین اهداف را از فاصله 200 متری و زاویه 360 درجه با کنترل دقیق در جستجوی فاصله افقی تعیین کنید. عمق دستگاه اسپارک تا 10 متر زیر زمین قابل دستیابی است.

سیستم تنظیم خودکار (ATS) با استفاده از تکنولوژی ATS میتوان تاثیر عوامل محیطی و مواد معدنی و کانی ها را به حداقل رساند.

با انواع زمین و خاک های صخره ای،  کوهستانی، شنی و رسی کار میکند. این محصول با بهترین قطعات الکترونیکی و مدارهای با استانداردهای جهانی ساخته شده است.

 ویژگی ردیاب طلا اسپارک:

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند،  توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09371414171 خط ثابت: 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

خروج از نسخه موبایل