نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

دستگاه فلزیاب تصویری روور سی OKM Rover C4

دستگاه فلزیاب تصویری روور سی OKM Rover C4

دستگاه فلزیاب تصویری روور سی OKM Rover C4 ایده آل ترین دستگاه برای گنجیابی در منوی گراوند اسکن میتوان تصویری سه بعدی از فلز یا فضای خالی با امکان تعیین سایز و حجم فلز بدست آورد. در منوی پن پوینت اپراتور میتواند مکان دقیق هدف را با کمترین خطای ممکن شناسایی نماید.

گزینه منرال اسکن برای تعیین مکان طلاهای طبیعی و ناگت هاست.گزینه یا منوی مگنتومتر برای تعیین و شناسایی اهداف آهنی و حذف آنها در جریان اسکن است. ارتباط مستقیمی بین میزان موفقیت اپراتور و میزان آشنایی با سیستم خریداری شده وجود دارد. اطلاعات و آشنایی اولیه خریدار رمز موفقیت با هر سیستمی است.

محصولات شرکت او کی ام آلمان سیستمهای کاملا حرفه ای و به روز شده و مورد تایید اداره استاندارد کشور آلمان است. آلمان یکی از معدود کشورهای است که در زمینه کیفیت بالایی محصولات صادراتی حرف اول را میزند. آلمان دارای قوانین سختگیرانه در زمینه صادرات است و به هر کالای با هر کیفیتی اجازه صدور نمی دهد، محصولات شرکت OKM هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 مشخصات دستگاه فلزیاب تصویری روور سی OKM Rover C4:

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند ، می باشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

خروج از نسخه موبایل