نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

خرید لایو اسکن

خرید لایو اسکن

خرید لایو اسکن

کمپانی شرکت فلزیاب OKM طراح و تولید کننده  انواع فلزیاب، رادارهای نفوذی زمین، قطعات الکترونیک زمین شناسی و سایر فناوری های شناسایی فلز است که در سال 2002 میلادی در شهر آلتنبورگ (Altenburg) ایالت تورینگن آلمان فعالیت خود را در زمینه ساخت فلزیاب شروع کرد. دستگاه های شرکت فلزیاب okm محبوبیت زیادی در بین کاوشگران پیدا کرده است.

سیستم  لایو سنسور okm (اسکن زنده ) انقلابی جدید در فناوری فلزیاب ها میباشد این نوع سیستم ها بهترین ابزار برای بررسی سریع اشیاء پنهان زیرزمینی است در جایی که امکان مشاهده تصاویر زنده از لایه های منطقه جستجو و اطلاع از مکان دقیق اهداف وجود دارد.

کاربر این سیستم میتواند تصاویر زنده را در قالب یک فیلم متحرک و به سرعت بر روی صفحه نمایش مشاهده کند. لایو سنسور okm مواردی که در زیر زمین پنهان شده است، از جمله مواد معدنی، دفینه های باستانی، غارها و تونل ها را به نمایش میدهد. این اکتشافات در قالب گرافیک های ویژه ای که زیرزمینی را نشان می دهد و با کشف کانی ها یا غارها با اندازه مشخص، شروع به تغییر میکند.

لایو سنسور okm برای افزایش کیفیت تصویر برداری از 4 سنسور به صورت همزمان استفاده میکند.برای کار سیستم لایو بعد از خرید لایو اسکن در ابتدا باید سنسور را به وسیله بلوتوث به لپ تاپ متصل کنید سپس با باز کردن برنامه ویژوالایزر و تنظیمات آن میتوانید شروع به اسکن نمایید، تصاویر به وسیله سنسور دریافت و به لپتاپ ارسال میشود.

شما  با خرید لایو اسکن میتوانید به صورت زنده میتوانید زیر زمین را مشاهده نمایید. از قابلیت های این سنسور میتوان به تصویر برداری سه بعدی اشاره کرد . این سنسور میتواند حفره ها، اتاقک ها، غارها، فضای زیر زمینی، تونل را به خوبی تشخیص دهد. عمق نفوذ این سنسور 20 متر میباشد. شما با استفاده ازاین سنسور میتوانید علاوه بر زمین از دیواره ها نیز فیلم برداری کنید و پشت دیوارها را مشاهده کنید.

لایو سنسور فلزیاب

 

خرید لایو اسکن

ویژگی لایو سنسور OKM:

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن را همراه با گارانتی و آموزش رایگان از ما دریافت کنید.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

 09371414171 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار:

خروج از نسخه موبایل