نماد سایت خرید و فروش فلزیاب افشار 09371414171

تفاوت عمق برای دستگاه فلزیاب

تفاوت عمق برای دستگاه فلزیاب

تفاوت عمق برای دستگاه فلزیاب قبل از اینکه به سراغ تفاوت فلز قدیم یا جدید بریم باید به این نکته مهم اشاره کنیم که منظور ما از فلز قدیم فلزی است که مدت های زیادی زیر خاک مدفون شده است .فلز قدیم تا زمانی که در زیر خاک قرار دارد فلز قدیم است و وقتی از زیر خاک بیرون بیاید با فلز جدید تفاوتی ندارد . در این حالت سیستم فلزیاب برای هر دو به یک صورت عمل میکند .

در مورد فلز قدیم افزایش متراژ به دلیل آلودگی محیط اطراف فلز است. فلزات قدیمی در زیر خاک محیط اطراف خود را آلوده یا یونیزه میکنند. زمانی که فلزیاب فلز قدیم را پیدا میکند به علت آلودگی اشاره شد حجم فلز بیشتر نشان داده می شود و هم اینکه فلز را کمی نزدیکتر به سطح زمین نشان میدهد.

از نکته بالا نتیجه می گیریم که افزایش متراژ رابطه مستقیمی با مقدار آلودگی محیط اطراف فلز دارد. به صورت کلی هر چه قدمت فلز بیشتر باشد و فلز قدیمی تر باشد. تغییر متراژ بیشتر است.ضمن اینکه میزان آلودگی به نوع فلز هم بستگی دارد و در فلزات مختلف متفاوت است.بر اساس تحقیقات کارشناسان دفینه و تجربه بزرگان عرصه فلزیاب که نتیجه سال ها تجربه است.

در بسیاری از موارد متراژ برای فلزات قدیمی به نسبت فلز های جدید تقریبا حدود ۱.۵ برابر است به چند مثال از متراز که در پایین آورده شده است توجه کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09371414171 خط ثابت: 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار:

 

 

خروج از نسخه موبایل